• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Nowoczesny tabor PKP

norbis97

Znany użytkownik
Tak będą wyglądać nowe EZT dla Pomorskiego.

45WE.jpg


Będą obsługiwać między innymi linię kolejową Słupsk – Trójmiasto.

Po elektryfikacji będą też mogły wjeżdżać na linię Pomorskiej Kolei Metropolitalnej. Pojazdy Impuls będą wyposażone w minimum 195 miejsc siedzących stałych oraz minimum 30 miejsc siedzących uchylnych, liczba miejsc stojących ma być obliczona według parametru 4 osoby /m2

Czytaj więcej: http://m.inforail.pl/umowa-na-pomorskie-...06744.html
 

Jacek765

Znany użytkownik
GGM
SMK Katowice
Wczoraj w Opolu spotkałem takiego brzydacza ED72 101. Nie wiem jakie środki brali designerzy ale powinni zmienić dealera.
Zupełnie nie rozumiem tej estetyki. Przecież oryginalne ED72 pod względem estetycznym prezentowały się bardzo przyzwoicie. Ze starego nigdy się nie zrobi czegoś nowego więc lepiej zostawić to bez większych zmian. A tak wychodzą potworki jak z laboratorium dr. Frankensteina.
Zobacz załącznik 585717
Zobacz załącznik 585730
Myślałem że powyższy przypadek to zjawisko odosobnione niestety się myliłem. Kilka dni temu w Kluczborku spotkałem ED72 105. Wslazuje to na rozprzestrzenianie się epidemii plastikozy guzowatej :mad:.
20180811_073817.jpg
20180811_074128.jpg

Kluczbork 2018 08 11.
 

norbis97

Znany użytkownik
Wiadomo że taki sprzęt jest wygodniejszy w obsłudze, ale czasem "dizajn" obecnych modernizacji potrafi nie przypaść do gustu, choć takie 6Dg wg mnie dobrze się prezentuje. Powyższy sprzęt ani trochę nie przypomina dawnej stonki , ale czy to ważne ? ważniejsze jest to co napisałem na początku postu ;)
 

Jacek765

Znany użytkownik
GGM
SMK Katowice
To kulfon made in Dębica. Jeden taki w zeszłym roku pracował krótko na KWK Budryk.
Jeśli chodzi o wygodę obsługi to nie ma nic lepszego od normalnych SM42. Jeśli w tym czymś zastosowali podobne rozwiązania jak w 6Dg to jest to koszmar dla maszynistów.
 

Paweł R

Łowca cech
Donator forum
H0e
Ekspert
Wiem że urażę entuzjastów nowości na torach, ale wszystkie te "wynalazki" są jak z jednej tubki wyciśnięte, bez duszy i cech indywidualnych, wzornictwo przemysłowe nie idzie w dobrą stronę, zresztą nie tylko w dziedzinie pojazdów szynowych.
Czasy kolei która rewolucjonizowała świat i była piękna, minęły bezpowrotnie.

Przepraszam za OT, ale nie mogłem się powstrzymać.
 
Autor wątku Podobne wątki Forum Odpowiedzi Data
E
Prawdziwa kolej 19
Prawdziwa kolej 1
Prawdziwa kolej 5
Prawdziwa kolej 0
Prawdziwa kolej 1

Podobne wątki