• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Nowoczesny tabor PKP

norbis97

Znany użytkownik
Reakcje
304 6 1
Mam na myśli siebie :) Z mojej strony koniec tematu, oraz obiecuje że będę zwracał większą uwagę na poprawność moich postów :)
 

EC45

Znany użytkownik
Reakcje
67 2 10
Czy ktoś wie, czy Vectrony będą miały nadawane firmowe barwy PKP Cargo, czy pozostaną jako ciekawostka historyczna w dotychczasowych ?
 

obonek

Użytkownik
Reakcje
33 0 0
ELF: 25.06.2017 - Przewozy Regionalne R50358/R50359 15:44 relacja Jabłonowo Pomorskie - Bydgoszcz Główna
20170625_153055.jpg
20170625_153129.jpg
20170625_153132.jpg
20170625_153149.jpg
20170625_153239.jpg
20170625_153245.jpg
20170625_153249.jpg
20170625_154154.jpg
20170625_154159.jpg


Jak dowiem się jak, to wrzucę filmik. Też udało mi się nakręcić.
 

Speedway

Znany użytkownik
Reakcje
8.715 17 0
16.06.2017r Dzierżoniów. SA139-011 przed chwilą przyjechał z Wrocławia. Za kilkanaście minut ruszy w drogę powrotną.

8.JPG


Niektórzy SA139 nazywają "rekin". Chyba wiadomo, dlaczego...
9.JPG
 

salio

Aktywny użytkownik
Reakcje
16 1 0
Panowie ,szanowni koledzy czemu w tych wszystkich nowych lokomotywach są takie szerokie słupki "A " a przez to słaba widoczność pod kątem . przecież to też może mieć wpływ na bezpieczeństwo szczególnie przy niskich prędkościach.
 

Andrzej Harassek

Moderator For Prawdziwa Kolej Koleje Innych Krajów
Zespół forum
Donator forum
Reakcje
11.332 463 29
No ale trudno przyjąć takie założenie i nie stosować żadnych środków ochronnych. Chociaż dawniej się o tym tak nie myślało, ale to już dyskusja filozoficzno-historyczna, w samochodach też cały czas jest postęp w ochronie biernej.
 

Intruz

Aktywny użytkownik
NAMR
Reakcje
557 6 1
Wiadomo że szczegóły zamówienia na pewno będą niejawne, ale wielkość zamówienia sugeruje zdolność do transportowania słabego batalionu (ok. 500 żołnierzy z kadrą dowódczą).
Ciekawe jak wygląda sprawa jady po torach "szerokich"- a takie są w krajach bałtyckich, gdzie chyba najczęściej są wysyłane kontyngenty WP na ćwiczenia i tzw. rotacyjną obecność (np. kompania PT-91 na Łotwie).
Wreszcie- czy na pewno ma to sens ekonomiczny- chyba taniej i (zwłaszcza) szybciej było by żołnierzy transportować samolotami. W XXI wieku i na dość ograniczonym obszarze kolej wielkiego znaczenia militarnego nie ma, zwłaszcza w kontekście wrażliwości na ataki bronią precyzyjnie kierowaną.
 

norbis97

Znany użytkownik
Reakcje
304 6 1
EN57ALc-2201+ALc-2202+ALc-2203 jadą jako pociąg służbowy w relacji Mińsk Mazowiecki-Leszno. Był to zwrot jednostek po naprawie głównej z modernizacją do standardu EN57ALc (1P5+M przeprowadzanej w ZNTK Mińsk Mazowiecki do właściciela czyli Przewozów Regionalnych.
30 sierpnia 2017
Autor Piotr Antos
źródło : https://www.forumkolejowe.pl/ilostan/

 
Autor wątku Podobne wątki Forum Odpowiedzi Data
E
Koleje w Polsce 19
Koleje w Polsce 1
Koleje w Polsce 5
Koleje w Polsce 0
Koleje w Polsce 1

Podobne wątki