Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.
Dowiedziałem się, że Modelmania niedługo będzie zmieniała stronę internetową i mają się pojawić nowe propozycje, tzn. oferta Weinert (tory) A przy okazji ostatnio dodano:
Jeśli chodzi o model wagonu serii lbhs-x to Tillig wydał już model o numerze 811 6 132-8. Szykuje się drugi do pary.
A co do wagonów Gags-tx "ZBOŻE" zaczyna się coś przedłużać termin ich pojawienia się w sklepie. Wcześniej był to 20 październik.... ale jest nadzieja że tuż tuż, bo dzisiaj na stronie PIKO Shop już jest "zielona kropka"...:
Niestety wszystko na to wygląda i trudno się nie zgodzić z tą opinią ...
Po za tym dla kolekcjonerów konceptualnych, kupić OKo1 to oznacza kupić do tego odpowiedni skład w IVa.
W tym okresie obecne na PKP niemieckie Boczniaki ( do ca.1974 ) i Donnerbuchseny obecne do początków lat 80 znakomicie się do OKo1 nadają. Rocowskie wykonania tych typów wagonów zostały dawno temu zdeklasowane przez Brawę, która o wykonanie tych wagonów w oznaczeniach PKP IVa raczej się nie pokusi, szans na to raczej nie ma.
Z tego też powodu - poziom technologiczny wykonania -postawiłem na Boczniaki i Donnerbuchseny DB Brawy i wersję Piko BR78 DB w III epoce a nie na budowanie lokalnego składu PKP w IVa w oparciu o OKo1 ...ale to tylko mój konceptualny punkt widzenia.
Powiem krótko - strasznie to akademickie dyskusje na temat tych "Nowości PKP ad 20xx"... Nic z nich nie wynika tylko przerzucanie się sensacyjkami jak TV-szoł, a już wątek z EN57 od Piko powala jak "taniec z rozgwiazdami". Proponuje deko mnie emocji....
Nowości, jak to nowości, wywołują wiele emocji. Trzeba wziąć pod uwagę, że przy dzisiejszych, coraz wyższych cenach modeli, jest zapotrzebowanie na szeroką dyskusję. Wielu kupujących, rozmawiając na tym Forum, oczekuje informacji dotyczących danego modelu. Ułatwi to z pewnością realizację planowanego zakupu.
Tak Kolego masz rację, ale pozwolę sobie zgodzić się z Kolegami wyżej. Więcej czytam posty Osób naprawdę znających się na modelarstwie niż piszę. Zauważyłem, że niejednokrotnie są to akademickie dyskusję między niektórymi krytykami firm lub samych modeli, a pózniej i tak rezygnacja z zakupu.
Modeli PKP jest coraz więcej. Rezygnacja z zakupu na podstawie uzyskanych informacji to normalna decyzja w sytuacji, gdy portfel nie wystarcza na zakup wszystkiego. Może piszę tu dużo, ale czytam jeszcze więcej i niejednego błędu uniknąłem właśnie dzięki opiniom Kolegów.
Dzięki dyskusjom na forum, także mnie udało się uniknąć zakupowych wpadek. A i tak modeli, które chciałoby się zakupić w ciągu powiedzmy najbliższego półrocza jest więcej niż portfel udzwignie. Zatem im więcej merytorycznych dyskusji tym lepiej.
Niestety wszystko na to wygląda i trudno się nie zgodzić z tą opinią ...
Po za tym dla kolekcjonerów konceptualnych, kupić OKo1 to oznacza kupić do tego odpowiedni skład w IVa.
W tym okresie obecne na PKP niemieckie Boczniaki ( do ca.1974 ) i Donnerbuchseny obecne do początków lat 80 znakomicie się do OKo1 nadają. Rocowskie wykonania tych typów wagonów zostały dawno temu zdeklasowane przez Brawę, która o wykonanie tych wagonów w oznaczeniach PKP IVa raczej się nie pokusi, szans na to raczej nie ma.
Z tego też powodu - poziom technologiczny wykonania -postawiłem na Boczniaki i Donnerbuchseny DB Brawy i wersję Piko BR78 DB w III epoce a nie na budowanie lokalnego składu PKP w IVa w oparciu o OKo1 ...ale to tylko mój konceptualny punkt widzenia.