Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.
Oczywiście, że chodzi o ten Zagórz, tam właśnie była parowozownia i m.in. tam stacjonowały parowozy TKt3. Była już o tym mowa przy wcześniejszej dyskusji z okazji ukazania się poprzedniego wydania tej konwersji przez Modelmanię.
Oczywiście, że chodzi o ten Zagórz, tam właśnie była parowozownia i m.in. tam stacjonowały parowozy TKt3. Była już o tym mowa przy wcześniejszej dyskusji z okazji ukazania się poprzedniego wydania tej konwersji przez Modelmanię.
Jesienna nowości od Tilliga.
Nr kat. 70051 - zestaw trzech wagonów towarowych kolei Debreczyńskiej z epoki II (PKP R 561 321, Tow. Naftowe "LIMANOWA", Rev. N Sącz 5 1 28).
Źródło: facebook.com/LokoMotyw
Bo to jest taka furtka dla kolekcjonerów, którzy chcieli by być modelarzami, ale mają dwie lewe ręce.
Oto bowiem od teraz każdy może sobie kupić ten model, a potem w utworzonym na forum wątku pochwalić się "Dokonałem zmian mających na celu większe upodobnienie do oryginału. M.in. zmieniłem przydział z fikcyjnego na właściwy".
Co prawda ta zmiana fikcyjnego na właściwy to tylko zamalowanie na zielono ostatniej litery, ale za to jak to poważnie brzmi, prawda?
Tzn. Kolei Debreczyńskiej jest cysterna Shell, kolejna to PKP i węglarka rumuńskich CFR. Mimo wszystko ładnie się prezentuje. Szkoda, że Tillig i MaTrix mają takie podejście do składów historycznych.
Ten wyżej to chyba będzie CSD, a niżej nasz PKP - ALE CZY NA PEWNO ? [jak mówili w jednym filmie]. Trzeba lepszych zdjęć by stwierdzić, czy coś nie jest pokręcone. Miejmy nadzieję, że Exact wróci do współpracy z PMR, i nie będzie już takich kwiatków jak ostatnio wydawane węglarki i cysterny.
Nie pamiętam już. @DRACULA mi o tym wspominał. Ale wiem, że błąd był dość spory, na tyle, że odstąpiłem od zakupu. Kojarzy mi się 2mm za wąskie, ale to było dawno...
Nie wiem niestety jaką szerokość miały niemieckie Gbs, ale szwajcarskie miały 2650mm - w skali 1/87 to 30,46mm, a wagony ExactTrain SBB Gbs mają jakieś 30,8mm.
W miejscu drzwi przesuwnych mają 2968mm szerokości - czyli w skali powinny mieć 34,1mm. ExactTrain maja 33,9mm szerokości.