• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Nowości PKP 2021

J1974H0

Znany użytkownik
Reakcje
2.230 232 89
Dowiedziałem się, że Modelmania niedługo będzie zmieniała stronę internetową i mają się pojawić nowe propozycje, tzn. oferta Weinert (tory) :) A przy okazji ostatnio dodano:

Wagon towarowy chłodnia typ Ibhs-x (Tillig 505997) - sklep modelarski ModelMania
Wagon towarowy chłodnia typ Ichqrs (Tillig 505995) - sklep modelarski ModelMania

Jeśli chodzi o model wagonu serii lbhs-x to Tillig wydał już model o numerze 811 6 132-8. Szykuje się drugi do pary.

A co do wagonów Gags-tx "ZBOŻE" zaczyna się coś przedłużać termin ich pojawienia się w sklepie. Wcześniej był to 20 październik.... ale jest nadzieja że tuż tuż, bo dzisiaj na stronie PIKO Shop już jest "zielona kropka"...:
Gags_tx.jpg
 
Ostatnio edytowane:

DRACULA

Znany użytkownik
Reakcje
1.861 229 39
Według mnie ten model [ OKo1] będzie długo zalegał półki sklepowe a o typowo polskim parowozie od PIKO możemy pomarzyć.
Niestety wszystko na to wygląda i trudno się nie zgodzić z tą opinią ...
Po za tym dla kolekcjonerów konceptualnych, kupić OKo1 to oznacza kupić do tego odpowiedni skład w IVa.
W tym okresie obecne na PKP niemieckie Boczniaki ( do ca.1974 ) i Donnerbuchseny obecne do początków lat 80 znakomicie się do OKo1 nadają. Rocowskie wykonania tych typów wagonów zostały dawno temu zdeklasowane przez Brawę, która o wykonanie tych wagonów w oznaczeniach PKP IVa raczej się nie pokusi, szans na to raczej nie ma.


Z tego też powodu - poziom technologiczny wykonania -postawiłem na Boczniaki i Donnerbuchseny DB Brawy i wersję Piko BR78 DB w III epoce a nie na budowanie lokalnego składu PKP w IVa w oparciu o OKo1 ...ale to tylko mój konceptualny ;) punkt widzenia.
 

Bolutek

Aktywny użytkownik
Reakcje
932 219 7
Powiem krótko - strasznie to akademickie dyskusje na temat tych "Nowości PKP ad 20xx"... Nic z nich nie wynika tylko przerzucanie się sensacyjkami jak TV-szoł, a już wątek z EN57 od Piko powala jak "taniec z rozgwiazdami". Proponuje deko mnie emocji....
 

Darek1957

Aktywny użytkownik
Reakcje
23 0 0
Nowości, jak to nowości, wywołują wiele emocji. Trzeba wziąć pod uwagę, że przy dzisiejszych, coraz wyższych cenach modeli, jest zapotrzebowanie na szeroką dyskusję. Wielu kupujących, rozmawiając na tym Forum, oczekuje informacji dotyczących danego modelu. Ułatwi to z pewnością realizację planowanego zakupu.:)
 

A kolej

Nowy użytkownik
Reakcje
9 0 0
Tak Kolego masz rację, ale pozwolę sobie zgodzić się z Kolegami wyżej. Więcej czytam posty Osób naprawdę znających się na modelarstwie niż piszę. Zauważyłem, że niejednokrotnie są to akademickie dyskusję między niektórymi krytykami firm lub samych modeli, a pózniej i tak rezygnacja z zakupu.
 

PP1970

Znany użytkownik
Donator forum
Reakcje
802 29 0
Modeli PKP jest coraz więcej. Rezygnacja z zakupu na podstawie uzyskanych informacji to normalna decyzja w sytuacji, gdy portfel nie wystarcza na zakup wszystkiego. Może piszę tu dużo, ale czytam jeszcze więcej i niejednego błędu uniknąłem właśnie dzięki opiniom Kolegów.
 
Reakcje
66 1 0
Dzięki dyskusjom na forum, także mnie udało się uniknąć zakupowych wpadek. A i tak modeli, które chciałoby się zakupić w ciągu powiedzmy najbliższego półrocza jest więcej niż portfel udzwignie. Zatem im więcej merytorycznych dyskusji tym lepiej.
 

jack_flash

Aktywny użytkownik
Reakcje
252 14 8
Niestety wszystko na to wygląda i trudno się nie zgodzić z tą opinią ...
Po za tym dla kolekcjonerów konceptualnych, kupić OKo1 to oznacza kupić do tego odpowiedni skład w IVa.
W tym okresie obecne na PKP niemieckie Boczniaki ( do ca.1974 ) i Donnerbuchseny obecne do początków lat 80 znakomicie się do OKo1 nadają. Rocowskie wykonania tych typów wagonów zostały dawno temu zdeklasowane przez Brawę, która o wykonanie tych wagonów w oznaczeniach PKP IVa raczej się nie pokusi, szans na to raczej nie ma.


Z tego też powodu - poziom technologiczny wykonania -postawiłem na Boczniaki i Donnerbuchseny DB Brawy i wersję Piko BR78 DB w III epoce a nie na budowanie lokalnego składu PKP w IVa w oparciu o OKo1 ...ale to tylko mój konceptualny ;) punkt widzenia.
Są jeszcze w obiegu konwersje Donnerów Brawy Made by Parowozik.
 
Autor wątku Podobne wątki Forum Odpowiedzi Data
Tabor 1
Tabor 63
Tabor 424
Tabor 408
Tabor 10

Podobne wątki