• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

INFO Nowości PKP 2021

Andrzej Harassek

Moderator For Prawdziwa Kolej Koleje Innych Krajów
Zespół forum
Donator forum
Reakcje
5.870 141 20
może chodzi Wam o Zagórz nad Osławą w Bieszczadach?
Oczywiście, że chodzi o ten Zagórz, tam właśnie była parowozownia i m.in. tam stacjonowały parowozy TKt3. Była już o tym mowa przy wcześniejszej dyskusji z okazji ukazania się poprzedniego wydania tej konwersji przez Modelmanię.
 
Reakcje
64 34 0
(...) o parowozowni Zagórze już nie wspominając.
Bo to jest taka furtka dla kolekcjonerów, którzy chcieli by być modelarzami, ale mają dwie lewe ręce. ;)
Oto bowiem od teraz każdy może sobie kupić ten model, a potem w utworzonym na forum wątku pochwalić się "Dokonałem zmian mających na celu większe upodobnienie do oryginału. M.in. zmieniłem przydział z fikcyjnego na właściwy".
Co prawda ta zmiana fikcyjnego na właściwy to tylko zamalowanie na zielono ostatniej litery, ale za to jak to poważnie brzmi, prawda? :D ;)
 

404W Eaos

Nowy użytkownik
Reakcje
16 0 0
Jesienna nowości od Tilliga.
Nr kat. 70051 - zestaw trzech wagonów towarowych kolei Debreczyńskiej z epoki II (PKP R 561 321, Tow. Naftowe "LIMANOWA", Rev. N Sącz 5 1 28).
Zobacz załącznik 838757 Zobacz załącznik 838762 Zobacz załącznik 838758 Zobacz załącznik 838763
Źródło: facebook.com/LokoMotyw
Tzn. Kolei Debreczyńskiej jest cysterna Shell, kolejna to PKP i węglarka rumuńskich CFR. Mimo wszystko ładnie się prezentuje. Szkoda, że Tillig i MaTrix mają takie podejście do składów historycznych.
 

404W Eaos

Nowy użytkownik
Reakcje
16 0 0
Ten wyżej to chyba będzie CSD, a niżej nasz PKP - ALE CZY NA PEWNO ? [jak mówili w jednym filmie]. Trzeba lepszych zdjęć by stwierdzić, czy coś nie jest pokręcone. Miejmy nadzieję, że Exact wróci do współpracy z PMR, i nie będzie już takich kwiatków jak ostatnio wydawane węglarki i cysterny.
 

Ropu

Aktywny użytkownik
Reakcje
633 17 2
Nie wiem niestety jaką szerokość miały niemieckie Gbs, ale szwajcarskie miały 2650mm - w skali 1/87 to 30,46mm, a wagony ExactTrain SBB Gbs mają jakieś 30,8mm.
W miejscu drzwi przesuwnych mają 2968mm szerokości - czyli w skali powinny mieć 34,1mm. ExactTrain maja 33,9mm szerokości.
 
Ostatnio edytowane:
Autor wątku Podobne wątki Forum Odpowiedzi Data
Tabor 36
Tabor 386
Tabor 408
Tabor 10
Tabor 1421

Podobne wątki