Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.
Przecież ja nie wstawiłem negatywu ! ... litości Pingwin ... Ten krzyżyk oznacza "Jestem na Nie" ... czyli coś jest nie tak w informacji . Krzyżyk na czerwonym tle ma ostrzegać oglądających że jest coś błędnego w zdjęciu odnośnie typu Wdo PKP Roco/Fleischmann. Wyjaśnienie jest w moich postach - gdzie odnoszę się do zdjęcia jakie zamieściłeś ... korygując , jako dobry przykład typu Nürnberg i typu wideł maźniczych ....
Trzeba brać na spokój , życie , to forum .... chyba że dobiera się do Ciebie jakaś Wampi ....
Nic się nie posypie ... szukaj zdjęcia ...
Chociaż ja nie przypominam sobie żebym kiedykolwiek na takie zdjęcie widział czyjeś , gdzieś ... ?
Prędzej może to być "drugi plan" jakiegoś zdjęcia ....
Z roku 1957 (na drugim planie) mam podobny kształtem, ale wagon wapniarkę z budką, pewnie jakieś Klagenfurty (ze skośnymi poprzeczkami na burcie jedna za drugą, nie w szpic), drewnianą węglarkę dwuosiową z dwiema parami drzwi bocznych, a nawet dwuosiowe kubłowe (pewnie Wdds).
Jak na razie Nürnberg/Schwerin PKP znalazłem jedynie w okresie międzywojennym...
Ale szukam dalej.
Film "Niedaleko Warszawy" - chyba 1956. Właśnie taka węglarka, tyle, że już wycofana z PKP i świeżo odsprzedana do taboru huty. No i niestety ujęcie nocne - więc niezbyt dobrze widać. Ogólnie można sądzić, że te węglarki tak od 1955 były już wycofywane ze służby liniowej na wagony T-G czy do przemysłu. Ale dokąd dotrwały ostatnie ?
Czy ktos cos wie na temat nowosci Piko 52804-2 z nowym numerem ST44-859 czyli model lubelskiej maszyny ? U Karola jest jako nowosc tylko kiedy mialoby to sie ukazac ?
Niekoniecznie musi być Lubelska. Z żółtym czołem wędrowała. Do zakładu taboru w Lublinie trafiła we wrześniu 1999 r. Wcześniej była przydzielona do MT Zamość. Obecnie w Lublinie - zmodernizowana jest - jako ST44-1231.
Niekoniecznie musi być Lubelska. Z żółtym czołem wędrowała. Do zakładu taboru w Lublinie trafiła we wrześniu 1999 r. Wcześniej była przydzielona do MT Zamość. Obecnie w Lublinie - zmodernizowana jest - jako ST44-1231.
Za tą nie wątpliwie węglarką Schwerin lub Nürnberg toczy się węglarka francuska !
I szutrówki z węglem/miałem w składzie !
Tyle tylko że ja dostrzegam tam albo brak nazwy zarządu albo rozmyte "DR" .
Biorąc pod uwagę datę kwiecień 1947 ...Wyglądałoby na to że te wagony nie mają jeszcze cechy PKP ( ? ) ...
No to już przesada!!! Takie ładne malowanie i znowu firma PIKO? Przecież tu są ludzie których takie informację skręcą ze zgredoty. Te piko jest bezczelne.... bu ha ha
Jeśli seria Expert to chyba model będzie przyzwoity. Nie mam modelu EU44 od PIKO. Może pantofrafy będzie trzeba wymienić?
Przydało by się fotograficzne porównanie modeli obu producentów.
Jeśli seria Expert to chyba model będzie przyzwoity. Nie mam modelu EU44 od PIKO. Może pantofrafy będzie trzeba wymienić?
Przydało by się fotograficzne porównanie modeli obu producentów.
Pantografy "klasyczne" PIKO - wszystkie takie same, za to chromowane, dekoder 8 pin, więc światła na stałe. Ja bym się bardziej bał techniki wykonania nadruku... No ale czuję się trochę postawiony przez PIKO "pod ścianą" - bo nieważne jak to bedzie wyglądało i tak trzeba będzie kupić