Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.
SP45 wygląda identycznie jak 165. Szkoda, bo mogli zrobić choćby z ryflami. Z pozycji obowiązkowej spada na sam dół.
Captrain...w sumie wolę 303E ale szkoda że jednak się okazało że nie idą w wersje bez gniazd sterowania czole które by umożliwiały wykonanie "budyni".
Zapewne będzie reprezentować ten sam okres co SP45-204. Zatem jest to jedyny Fiat bez ryfli, który pasowałby do interesującego mnie okresu ok. 1980-1992.
No rzeczywiście ! Tam w lubelskim i w okolicach jest rzeczywiście rzesza fanów miniatur PKP ! Tam jest dopiero prawdziwe zagłębie klientów ! Ogromna społeczność modelarska ! Następne prosimy z Nowogródka ! z Lidy ! z Równego ! z Mołodeczna ! Tam jest liczna polonia i jeszcze liczniejsza rzesza modelarska PKP ! I koniecznie z Nieświeża !!! Co by Pan Radziwiłł był kontent ! Może tak w końcuLESZNO , SZCZECINEK , KOSTRZYN... ?!
PIKO robi klony tego co schodzi. 204 pomimo tego że pojawiło się pół roku wcześniej niż 165 to do tej pory leży na półkach w dużych ilościach. A 165 dawno wyprzedane. Podobnie było że 174 i 100. Dwa klony.
Mam takie wrażenie, może błędne, ale chyba cała seria SU/SP45 nie schodzi aż tak dobrze.
W Kostrzynie nad Odrą nigdy nie stacjonowały SU/SP45 czy też ST43 bądź SU46, za to było to zagłębie ST44 i SM42. Owszem przyjeżdzały do Kostrzyna ale z Krzyża.
Oczywiście są to modele tzw. przedprodukcyjne! Tak jak pisałem wcześniej, brak jeszcze kalkomanii, a i same modele obarczone są kilkoma błędami. Niebawem na stronie producenta wszystkie projekty powinny się pojawić. Jeśli tylko będę w posiadaniu wiedzy o tych modelach, to oczywiście podzielę się z Szanownym Gronem.
Pozdrawiam.
O dobre pytanie. Ja pamiętam je z drugiej połowy lat osiemdziesiątych dwudziestego wieku. A mogły być wcześniej - bo nie były w stanie nowym (jak z fabryki). Były nie tylko na PKP, miały je również koleje czechosłowackie CSD i wschodnioniemieckie DR.
EDK80 jeszcze wcześniej.
Niedaleko Brodnicy, w której mieszkam, jest zakład Agroloku zajmujący się uszlachetnianiem i pozyskiwaniem białka roślinnego. Widzę te wagony przynajmniej raz w tygodniu jadące nocą z Osieka. Wożą w nich soję i kukurydzę z Ukrainy, Rumuni...