• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Nowości PKP 2019

12groszy

Znany użytkownik
FREMO Polska
KSK Wrocław
A może, przed taką miażdżąca krytyką, należałoby najpierw zobaczyć te uchwyty w prawdziwych wagonach Hbbins produkcji Waggonbau Niesky z roku 2000?
A może przed tak mizerną próbą udowodnienia że nie mam racji, należałoby sprawdzić suwmiarką jaką mają grubość te uchwyty w modelu?
 

Krzysztof Koj

Znany użytkownik
Nie, nie trzeba używać suwmiarki. W modelach w takich wielkościach, jak H0, TT, czy N wystarczy ocena odpowiednich proporcji, ponieważ oprócz podstawowych wymiarów modelu, właściwie wszystkie inne i tak są przeskalowane. Powinny być jednak przeskalowane proporcjonalnie...
 
Ostatnio edytowane:

12groszy

Znany użytkownik
FREMO Polska
KSK Wrocław
Nie, nie trzeba używać suwmiarki. ... Powinny być jednak przeskalowane proporcjonalnie...
W tym problem że nie są przeskalowane proporcjonalnie, dodatkowo kolor na jaki są pomalowane dodatkowo powiększają optycznie te elementy.
Suwmiarki użyłem dopiero jak podał Pan średnicę poręczy.
Jakoś inni producenci potrafią wykonać model bliższy oryginałowi, ale czego się spodziewać po Albert-Model, przecież produkują modele w fabryce z produkcją modeli technologicznie jest o 20 lat do tyłu.
 

IKARUS

Użytkownik
Od 24 czerwca będzie w sprzedaży BR 232 ECCO RAIL

Wersja analogowa Roco 52446 114,90 €
Wersja z dźwiękiem Roco 52467 199,90 €

Poniżej zdjęcie gotowego modelu, który będzie w sprzedaży:
Roco-52467.jpg
 

KrawatArek

Nowy użytkownik
Beczkę wydali a z Y-kami lecą coś w ciula. Grzesiu tak naobiecywał jakie to one będą cudowne, że będziemy mogli już za chwilę takie super składy złożyć i co? Dupa, dupa, dupa.
Śmiał się z obu Robertów że mają obsuwy a teraz jak sami mają obsuwe to pewnie ma tysiąc wymówek że to nie ich wina. Pewnie ta zła konkurencja przeplaciła Chińczyków i teraz wolniej pracują. W opowiadaniu bajeczek to mógłby podać sobie rękę z moniczką. Zła karma wraca, nie czyń drugiemu co tobie nie miłe bo i nawet niemiecką solidność dopadnie i terminy polecą.
 

Zbyszek

Zajebistość roku
Dzisiaj dotarł do mnie wagon Albert Model PKP/AAE. Całkiem ładny wagonik, razi troszkę szew formy na dachu. Ponieważ to nie jest zupełnie moja epoka, czy pomoże ktoś mi i powie, czy wagon ten pasuje do modelu 4 oś. wagonu AAE? Ten jest z roku 2000, a 4 oś. wszedł do eksploatacji w 2006 r.
 
Czy napisałbyś proszę parę słów o właściwościach jezdnych na ciasnych łukach i rozjazdach? - ale nie luzem, tylko spięty z innym wagonem.
Dziękuję z góry
Jeśli pytasz o AM 245009 i 245010 to ja nimi jeździłem w zestawie z Hbbillns od ROCO i nie było kłopotów na łukach R2-R4, co do przejazdów to tez było w porządku. Choć mogły by być troszkę cięższe.

5BB0963F-71C3-41B2-BA9E-F397AF49F01F.jpeg
 

Zbyszek

Zajebistość roku
Czy napisałbyś proszę parę słów o właściwościach jezdnych na ciasnych łukach i rozjazdach? - ale nie luzem, tylko spięty z innym wagonem.
Dziękuję z góry
Nie pomogę Ci, bo nie mam makiety, ale kolega Prażma już testował. Czyli jest ok.
Jeżeli pytasz, czy mogły być w jednym składzie, to ostatnimi laty tak. Trzeba nadać im ślady eksploatacji.
Dzięki serdeczne.
 

J1974H0

Znany użytkownik

Remaj12

Moderator Forum Tabor i Imprezy
Zespół forum
T M M
Czy ktoś się orientuje na temat tych wagonów? https://thescuderia46.com/collectio...612-grain-silo-wagon-tagnpps-101m-nacco-lotos

To jest jakaś nowość? Zapytuję gdyż widzę na nich logo LOTOS. Czyli powiało czymś, co znane jest w naszym kraju. Ja tych wagonów nigdy nie widziałem na torach. Numerów jest więcej.... https://thescuderia46.com/collections/nme-freight-ho?page=6
Cena za sztukę trochę wysoka jak na 'polskie zarobki'.
22 strona
 

J1974H0

Znany użytkownik
eee... jest wagon osobowy (info na budzie - miejsc 44).... :eek: A ja myślałem, że to jakiś element składów towarowych :)... widać w latach 50-tych przerabiano wagony towarowe na osobowe - przynajmniej tak to wygląda. Widać, że dziwny układ okien wynika z układu metalowej ramy będącej składnikiem ścian w pierwotnym wagonie towarowym.
 

Podobne wątki