Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.
Wiem, że dzwonią, ale w którym kościele ?
Nie wiem czy myślimy o tym samym, ale Ci się zdawało. Albo po prostu dałeś się nabrać na opowiastki z kim to sobie piątki przybijał.
A jak go przycisnąłeś o konkrety to albo zmieniał temat, albo "wygoogluj sobie".
Co prawda to (jeszcze) nie nowość PKP, ale może będzie. Roco zapowiedziało nowy model wagonu restauracyjnego Bautzen, odpowiadającego naszym wagonom typu Bautzen89. https://www.roco.cc/en/productsearch/0-74806-0-0-0-0-0-0-1/products.html
Jakiś czas temu ta firma już oferowała taki model, ale był on skrócony (1:100), teraz ma być "pełnowymiarowy"! Może wreszcie doczekamy się dobrej alternatywy dla starego modelu Tilliga (ex Sachsenmodelle).
Dla mnie niezrozumiała jest polityka firmy Brawa - Mają formy Pt31 a nie wydadzą ?
Czemu nikt nie podejmie się sprawy Pt31, nikt nigdy chyba nie napisał do firmy z prośbą o wznowienie ?
Produkcja seryjna było by to coś ...
W Roco od lat są problemy różnego typu. Jest to powodem braku rozwoju, w tym braku rozszerzania oferty modeli na nasz rynek, nawet w sytuacji gdy rynek ten okazał się mieć potencjał i są modele jakie są oczekiwane by wznowiono ich produkcję, ale się jej nie wznawia.
Co do Pt31 to nie jest to szczególnie dziwne. Dotychczas powstały dwie miniatury różniące się numerem i malowaniem, każda w niebyt dużej serii. Jeszcze w trakcie produkcji zbierano zaliczki, co było dziwne i raczej nie spotykane jak na model seryjny. Gdy modele już pojawiły się w sprzedaży, to okazało się że wcale tak dobrze nie szły, a wręcz przez jakiś czas wciąż były dostępne i chyba nawet cenę obniżono. Na pewno w sprzedaży nie pomogły informacje od klientów, dotyczące problemów z napędem.
Teraz te modele na rynku wtórnym osiągają zawrotne ceny, ale to że jest kilka osób chcących tyle zapłacić, nie oznacza wcale że są setki chcące zapłacić normalną cenę, która mała nie była. Przypuszczam, że wydanie kolejnych modeli łączy się ze sporym ryzykiem, iż modele będą zalegać na półkach.
Swoją drogą, wiesz ile wtedy te modele kosztowały? Jesteś gotów taką sumę wyłożyć? Bo chętnych musiałoby być tak pewnie z kilka setek najmniej. Inaczej producent nie podejmie się produkcji.
Roco 66454 - wagon towarowy z przesuwanymi ścianami PKP/AAE, druga edycja z 2019 r.
Pytanie: czy wagon posiada inny nr boczny czy jest to wznowienie z tym samym nr tj. 31512770034-4 z pierwszej edycji? Nr katalogowy jest ten sam.
Czy ktoś z posiadaczy w/w wagonu może podać nr boczny?
To było około 10 lat temu, a paragonu nie zachowałem, ale jak pamiętam Pt31 w wersji z fabrycznym dźwiękiem (ESU LokSound 3.5) kosztowała około 2,5 tys. zł.
To było około 10 lat temu, a paragonu nie zachowałem, ale jak pamiętam Pt31 w wersji z fabrycznym dźwiękiem (ESU LokSound 3.5) kosztowała około 2,5 tys. zł.
Pt31 z dek. dżwiękowym-wersja czarna -> 2198,47 PLN ( netto ).
Pt31 jak powyżej- wersja zielona lub jak kto woli oliwkowa ->2098,39 PLN ( netto ).
Ceny są z " Dream-u ", mam fakturę od nich.
Oczywiście była potrzeba wpłacenia zaliczki po 600 stów za każdy model.
Wtedy ta kwota, dla mnie osobiście, to był jakiś kosmos, ale czego się nie robi by mieć wymarzone ciufy, prawda.
Je je po prostu chciałem mieć.
Pt31 z dek. dżwiękowym-wersja czarna -> 2198,47 PLN ( netto ).
Pt31 jak powyżej- wersja zielona lub jak kto woli oliwkowa ->2098,39 PLN ( netto ).
Ceny są z " Dream-u ", mam fakturę od nich.
Oczywiście była potrzeba wpłacenia zaliczki po 600 stów za każdy model.
Wtedy ta kwota, dla mnie osobiście, to był jakiś kosmos, ale czego się nie robi by mieć wymarzone ciufy, prawda.
Je je po prostu chciałem mieć.