• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Nowości PKP 2017

Andrzej Harassek

Moderator For Prawdziwa Kolej Koleje Innych Krajów
Zespół forum
Donator forum
Z pewnością nie. Epoka IIIb formalnie skończyła się w 1956 roku i mniej więcej wtedy zniknęły z wagonów orzełki. Nie jestem pewien, jak długo wagony towarowe były malowane na szaro, ale chyba już wcześniej były czerwono-brązowe. Lokomotywy SM42, EU06 i EU07 to już lata sześćdziesiąte XX wieku.
 

Bodek

Aktywny użytkownik
Czy ktoś wie jak dostać się do wnętrza modelu Rivarossi nr HRS 4275 / 4276, czyli wagonu 1 klasy PKP - ex. AB4u-26? Chciałbym wymienić w nim błędnie zamontowane oszklenie w oknach toalet i przedsionków ale nie jestem w stanie go otworzyć.
 

kofacela

Aktywny użytkownik
Witam
Z racji tego, że wcześniej informowałem (mając dość precyzyjne informacje z dość dobrego źródła), że model 23k ukazał się z tym samym numerem, co wcześniejszy wypust. Niemniej dziś dostałem informację dość odmienną od poprzedniej, więc tym samym przekazuję ją innym użytkownikom, proszę o weryfikację, link poniżej:
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1521830127909159&id=479190418839807&__tn__=*s*s-R
Tylko dla jasności, ja mam poprzedni wypust i mam nr 160608, czyli taki sam, jak wg tego linku nowy. Coś jest nie tak....
... wydaje mi się, że numer 160301 był tylko na wizualizacji modelu, tu jako załącznik wizualizacja, źródło Modelmania:
 

Załączniki

Ostatnio edytowane:

Andrzej Harassek

Moderator For Prawdziwa Kolej Koleje Innych Krajów
Zespół forum
Donator forum
A to jest ciekawe pytanie. Może pewnego rodzaju "moda"? W tamtych czasach na taborze europejskim raczej już nie umieszczano oficjalnych godeł państwowych. Żeby było zabawniej, jednym z nielicznych, jeżeli nie jedynym wyjątkiem, był tabor kolei radzieckich, godło, choć często w uproszczonej formie, przetrwało aż do rozpadu ZSRR. A u nas, również z nieznanych mi powodów, utrzymano orły nie tylko na parowozach, ale jeszcze długo po 1957 na innych pojazdach trakcyjnych, w tym także na seriach, wprowadzanych do eksploatacji już po tym roku.
 
Witam
Z racji tego, że wcześniej informowałem (mając dość precyzyjne informacje z dość dobrego źródła), że model 23k ukazał się z tym samym numerem, co wcześniejszy wypust. Niemniej dziś dostałem informację dość odmienną od poprzedniej, więc tym samym przekazuję ją innym użytkownikom, proszę o weryfikację, link poniżej:
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1521830127909159&id=479190418839807&__tn__=*s*s-R
Tylko dla jasności, ja mam poprzedni wypust i mam nr 160608, czyli taki sam, jak wg tego linku nowy. Coś jest nie tak....
... wydaje mi się, że numer 160301 był tylko na wizualizacji modelu, tu jako załącznik wizualizacja, źródło Modelmania:
No właśnie ja też mam poprzedni wypust z lata 2016r, i ma on nr 160608.
Nie wiem dlaczego LokoMotyw podał, że poprzedni był 160301 o_O
 
OP
OP
J1974H0

J1974H0

Znany użytkownik

Podobne wątki