• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Nowości PKP 2017

Jak widać z tego zdjęcia, w IV epoce malowanie też bywało różne, także ET22 miewały różne odcienie (zwłaszcza po naprawach głównych), ale jednak szczególnie góra i dolny pas nie były takie trawiaste, jak na zdjęciu w reklamie tego sklepu.
Jednego dnia w latach 80-tych, (mogł to być 1986r.) stałem w Jeleniej Górze na peronie. Z Wrocławia nadjechał popołudniowy pociąg osobowy ciągnięty właśnie ET22. Było wtedy bardzo rzadkim wydarzeniem spotkanie byka na szlaku do Jeleniej, prace wykonywały sputniki i EU07. ET22 wyglądał na świerzo pomalowanego (nowy) i miał takie bardziej jaskrawe barwy zieleni, inne niż dotychczas spotykane. Nie mam pojęcia jaki to był numer.
 
Czy ktoś mógłby napisać coś więcej o tych platformach pod czołgowych Sap? Jak ze zgodnością z oryginałem? (może ma ktoś jakieś zdjęcie oryginału bo ja nie znalazłem... :/) No i jak z jakością wykonania?
 
Czy ktoś mógłby napisać coś więcej o tych platformach pod czołgowych Sap? Jak ze zgodnością z oryginałem? (może ma ktoś jakieś zdjęcie oryginału bo ja nie znalazłem... :/) No i jak z jakością wykonania?
Wczoraj otrzymałem set trzech wagonów. Przyznam się, że nastawiłem się sceptycznie do modelu tej platformy, ale ponieważ lubię platformy, oraz dlatego, że cena nie jest jakaś kosmiczna skusiłem się na zakup u Karola. Po obejrzeniu stwierdzam, że moje obawy były niepotrzebne. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczony wykonaniem modelu. Po pokazanych zdjęciach nastawiłem się, że odeskowanie zostało pozbawione imitacji słojów, które jednak występują. Jakość druku również na bardzo dobrym poziomie. Właściwości jezdne bardzo dobre. Jedynym minusem może być barierka z hamulcem ręcznym, która wydaje się zbyt mało filigranowa. Ogólnie polecam niezdecydowanym :)
 
To są wagony chyba wykonywane na zlecenie (czy może przy współpracy) z firmą Loko-Model, i opracowane przez Pana Krzysztofa Koja. Wagonów tego typu ma być więcej i będzie można skompletować ładny skład zbiorczy z epoki IIIb.
Mam pytanie właśnie odnośnie tych wagonów. Czy ktoś je posiadający mógłby napisać parę słów na ich temat? Jak modele jeżdżą? Czy napisy są czytelne i prawidłowe? Jak z wykonaniem detali?
 

zember

Aktywny użytkownik
Mam pytanie właśnie odnośnie tych wagonów. Czy ktoś je posiadający mógłby napisać parę słów na ich temat?
Mnie te modele urzekły i zacząłem zbierać tą serię. Wagony są wykonane starannie z duża dbałością o szczegóły. Szczególnie pierwszy z serii, wagon kryty Oppeln posiada wiele filigranowych detali: stopnie, poręcze, zamki, dźwignie przestawcze itp. Robi duże wrażenie. Drzwi są przestrzennie tak zrobione, że robią wrażenie przesuwających się. Na dachu po środku jest delikatnie ciemniejszy pas, co sprawia wrażenie przybrudzonego/przydymionego. Wysoka jakość. Oznakowanie jest czytelne i jest go dużo, to znaczy występuje na wszystkich ścianach, na ostoi.
W trzecim wagonie platformie oznakowane są także kłonice, które akurat w tym wykonaniu się nie wyjmują - są na stałe.
Moje wagony jeszcze nie jeździły, bo moja makieta jest jeszcze nieprzejezdna.
No i teraz zaczynam się orientować w tematyce parowozów :)
Wagon brankard będzie ze stacji "Chabówka" co może być wskazaniem dla kogoś do wyboru konkretnego parowozu.
 
Mnie te modele urzekły i zacząłem zbierać tą serię. Wagony są wykonane starannie z duża dbałością o szczegóły. Szczególnie pierwszy z serii, wagon kryty Oppeln posiada wiele filigranowych detali: stopnie, poręcze, zamki, dźwignie przestawcze itp. Robi duże wrażenie. Drzwi są przestrzennie tak zrobione, że robią wrażenie przesuwających się. Na dachu po środku jest delikatnie ciemniejszy pas, co sprawia wrażenie przybrudzonego/przydymionego. Wysoka jakość. Oznakowanie jest czytelne i jest go dużo, to znaczy występuje na wszystkich ścianach, na ostoi.
W trzecim wagonie platformie oznakowane są także kłonice, które akurat w tym wykonaniu się nie wyjmują - są na stałe.
Moje wagony jeszcze nie jeździły, bo moja makieta jest jeszcze nieprzejezdna.
No i teraz zaczynam się orientować w tematyce parowozów :)
Wagon brankard będzie ze stacji "Chabówka" co może być wskazaniem dla kogoś do wyboru konkretnego parowozu.
Z tego o czym kiedyś była mowa skład miał być do Ty2 tej od Roco...
 

EC45

Znany użytkownik
To są wagony chyba wykonywane na zlecenie (czy może przy współpracy) z firmą Loko-Model, i opracowane przez Pana Krzysztofa Koja. Wagonów tego typu ma być więcej i będzie można skompletować ładny skład zbiorczy z epoki IIIb.
Mam pytanie właśnie odnośnie tych wagonów. Czy ktoś je posiadający mógłby napisać parę słów na ich temat? Jak modele jeżdżą? Czy napisy są czytelne i prawidłowe? Jak z wykonaniem detali?
Modele firmy BRAWA zawsze poruszają się po torze doskonale. Miniatury tej firmy stoją zawsze na wysokim poziomie odwzorowania zarówno ogólnego jak i szczegółów. Detale bardzo filigranowe. Trzeba mieć na uwadze, że to nie są wagony nowe w sensie form. To są wagony całkowicie identyczne w swojej formie i szczegółach do wagonów które BRAWA robi w malowaniu DRG, które posiadam. Różnią się oczywiście tylko malowaniem i oznakowaniem od edycji PKP.
Co do lokomotywy to co jeszcze z lokomotyw dostępnych na rynku można by podpiąć do tych wagonów? W grę wchodzi zdaje się wyłącznie trakcja parowa, prawda?
 

luc1979

Znany użytkownik
Modele firmy BRAWA zawsze poruszają się po torze doskonale. Miniatury tej firmy stoją zawsze na wysokim poziomie odwzorowania zarówno ogólnego jak i szczegółów. Detale bardzo filigranowe. Trzeba mieć na uwadze, że to nie są wagony nowe w sensie form. To są wagony całkowicie identyczne w swojej formie i szczegółach do wagonów które BRAWA robi w malowaniu DRG, które posiadam. Różnią się oczywiście tylko malowaniem i oznakowaniem od edycji PKP.
Co do lokomotywy to co jeszcze z lokomotyw dostępnych na rynku można by podpiąć do tych wagonów? W grę wchodzi zdaje się wyłącznie trakcja parowa, prawda?
Tak, to wagony z epoki IIIb, wtedy dominowała trakcja parowa. Z fabrycznych to poza epoką, od względem przydziałów pasowała by także TKt3-45 od FL o ile dobrze pamiętam przydział.

L
 

Podobne wątki