• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Nowości PKP 2014

mawaw

Nowy użytkownik
Reakcje
0 0 0
No tak, ale czemu 1:100? Żeby składy były krótsze? Żeby więcej wagonów się zmieściło przy tej samej długości? Kwestie ekonomiczne? Nie rozumiem tego. Jak dla mnie bez sensu, bo proporcje są zachwiane, trudno coś takiego nazwać modelem.
 

Michał_P

Znany użytkownik
Reakcje
182 27 0
1:100 dlatego aby lepiej prezentowały się i lepiej przechodziły przez łuki i rozjazdy o popularnych wówczas "tramwajowych" promieniach. Wersje skrócone długich wagonów pasażerskich tej pory produkuje Maerklin i Fleischmann. Maerklin w swojej ofercie nie ma nawet żadnego rozjazdu o przyzwoitym promieniu.
 

ffox

Administrator
Zespół forum
Reakcje
3.455 12 0
Dzisiaj widziałem w AMC (Stacja Hobby) wagony YB w malowaniu InterCity i TLK.
Bardzo ładnie się prezentują, lecz dalej zły układ wywietrzników i ogólnie, ta sama forma co poprzednie.
Roco mogłoby wypuścić taki model z prawidłowym układem wywietrzników na dachu.
 

Preki

Aktywny użytkownik
PGM
Reakcje
97 2 0
Na stronie Lokomodelu na Facebooku pojawiły się zdjęcia Y/B w malowaniu IC i TLK. Na pierwszy rzut oka malowanie i oznakowanie dobrze wykonane. Forma niestety z nadrukowaną kratką nawiewową :/ za to z poręczami do montażu samodzielnego, wywietrzniki bez zmian. Czyli jak nie urok to sraczka, poprzednia forma miała kratkę odlaną z pudłem, ale poręcze już nie te co trzeba.

Jeszcze mnie zastanawia kwestia przydziału wagonu 51 51 20-70 942-0 B10nou (malowanie TLK) do stacji Szczęśliwice.
 
Autor wątku Podobne wątki Forum Odpowiedzi Data
Tabor 223
Tabor 315
Tabor 339
Tabor 1309
Tabor 297

Podobne wątki