Witam
Tak jak Braun-jc pisał, że informacje o planach krążą. Jednak plany są jeszcze korygowane i trwają ostateczne negocjacje. Być może nie wszystko uda się zamówić, przy sprzyjających okolicznościach wyjdą zapewne dodatkowe modele. Więc nie można jeszcze upubliczniać dokładnej listy projektów.
Jednak myślę, że nie spadną na mnie gromy jeśli przybliżę zarysy tego co będziemy mogli kupić.
Niewątpliwie czeka nas w 2008 kilka projektów, nie zrealizowanych w tym roku, jak Draculi i LokoModel.
Natomiast z zupełnych nowości powinny być.
Roco – około 12 wagonów i 1 lokomotywa [przynajmniej]. Pasażerskie wagony dalekobieżne grupy 28 i coś jeszcze, do tego lokalne. Epoka IIIc, będą rozbudowywały dotychczasowe składy. Wagony towarowe z epoki IIIc – akurat do uzupełnienia wałbrzyskiego składu przemysłowego, oraz z epoki V, co do pozostałych epok jeszcze nie jest przesądzone.
Piko – podobna liczba wagonów jak Roco, tym razem prawdziwych modeli. W porównaniu do Roco jednak liczba różnorodnych typów wagonów, będzie 2 razy mniejsza gdyż, każdy typ ma mieć 2 różne numery. Większość to wagony osobowe i to lokalne. Również rozbudowa dotychczasowych składów, ale mają być też wagony z dyrekcji Katowickiej. Przede wszystkim epoka III.
Parowozik – na pewno włoskie wagony pospieszne serii Cz 32000, epoka IIIa-b, i IIIc z ACME. Cid24 z Brawy, epoka IIIa-b, stacja Bydgoszcz. Podejrzewam, że współpraca z powyższymi firmami i Electrotrenem doprowadzi do dalszych modeli tych firm.
Mam nadzieję, że ustabilizowanie sytuacji firmy Klein Modellbahn doprowadzi do serii kolejnych wagonów PKP.
A Fleischmann? Cóż zobaczymy.
PS
Przypominam, że jest to na razie zarys planów na 2008 rok. Konkrety pewnie po Nowym Roku.
Tak jak Braun-jc pisał, że informacje o planach krążą. Jednak plany są jeszcze korygowane i trwają ostateczne negocjacje. Być może nie wszystko uda się zamówić, przy sprzyjających okolicznościach wyjdą zapewne dodatkowe modele. Więc nie można jeszcze upubliczniać dokładnej listy projektów.
Jednak myślę, że nie spadną na mnie gromy jeśli przybliżę zarysy tego co będziemy mogli kupić.
Niewątpliwie czeka nas w 2008 kilka projektów, nie zrealizowanych w tym roku, jak Draculi i LokoModel.
Natomiast z zupełnych nowości powinny być.
Roco – około 12 wagonów i 1 lokomotywa [przynajmniej]. Pasażerskie wagony dalekobieżne grupy 28 i coś jeszcze, do tego lokalne. Epoka IIIc, będą rozbudowywały dotychczasowe składy. Wagony towarowe z epoki IIIc – akurat do uzupełnienia wałbrzyskiego składu przemysłowego, oraz z epoki V, co do pozostałych epok jeszcze nie jest przesądzone.
Piko – podobna liczba wagonów jak Roco, tym razem prawdziwych modeli. W porównaniu do Roco jednak liczba różnorodnych typów wagonów, będzie 2 razy mniejsza gdyż, każdy typ ma mieć 2 różne numery. Większość to wagony osobowe i to lokalne. Również rozbudowa dotychczasowych składów, ale mają być też wagony z dyrekcji Katowickiej. Przede wszystkim epoka III.
Parowozik – na pewno włoskie wagony pospieszne serii Cz 32000, epoka IIIa-b, i IIIc z ACME. Cid24 z Brawy, epoka IIIa-b, stacja Bydgoszcz. Podejrzewam, że współpraca z powyższymi firmami i Electrotrenem doprowadzi do dalszych modeli tych firm.
Mam nadzieję, że ustabilizowanie sytuacji firmy Klein Modellbahn doprowadzi do serii kolejnych wagonów PKP.
A Fleischmann? Cóż zobaczymy.
PS
Przypominam, że jest to na razie zarys planów na 2008 rok. Konkrety pewnie po Nowym Roku.