• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

INFO Nowości nie-PKP 2020

Reakcje
49 5 0
#21
Co do BR 78 widzę, że raczej nie zrobili tej głupoty co Gutzold w BR 65: tj. napęd przenoszony jest na koła toczne pod tendrem i jedno napędowe, z którego nastepnie za pomocą korbowodów na pozostałe 3.
 

FENIX

Znany użytkownik
Reakcje
3.288 248 30
#29
01 to podejrzewam ,ze nie brawoska od początku, epizod amerykański mi pachnie ,
zaś zerodwója to od podstaw brawoski i to wyjdzie im wcześniej
 

404W

Znany użytkownik
Reakcje
516 21 0
#30
Firmy za zachodnim brzegiem Renu trzymają się swoich koncepcji informowania na bieżąco. Tak więc w ostatnich miesiącach było kilka zapowiedzi o których nikt tu nie informował.
LS models i firma klon Models World
https://www.lsmodels.com/index.php/en/
http://www.modeleshf.com/indexf.html
Przede wszystkim zostały zapowiedziane trzyosiowe boczniaki PLM w oryginalnej wersji. Bo "Reko" na ich podwoziach były zrobione już ponad 10 lat temu. Do tego OCEM RA C10.
Równie ciekawe jest w REE modeles. W tym roku mają się ukazać OCEM RA w konfiguracjach A3B5, C9 i C4d. Czteroosiowe wagony bagażowe i najnowsza zapowiedź. Wagony metalizowane PLM z 1926.
Trzecia - R37, wyda brakujący jeszcze podtyp czteroosiowych OCEMów czyli spawane PL, do OCEMów, które już wydała.
Większość tych typów była też i w Polsce po 2wś.
 

Załączniki

404W

Znany użytkownik
Reakcje
516 21 0
#33

Remaj12

Znany użytkownik
T M M
Reakcje
4.629 71 19
#34
LILIPUT
https://www.memoba.at/ctg_mediaarchiv/PDFKATALOG/LILIPUT_Neuheiten_2020.pdf
Po zeszłorocznej tragedii, byłem pełen obaw co do Liliputa. Na szczęście w tym roku jest normalnie. Wrócili do 2- i 4-osiowych cystern spawanych DRG. Sensownie w różnych malowaniach, i o ile nie zabiją tej oferty ceną będzie OK.
Kto w Polsce dystrybuuje modele LILIPUTa? Można je w jakimś sklepie normalnie kupić? Czy "przypadkiem" DRIM nie jest ich dystrybutorem? Zastanawiam się czy będę mieć w ogóle szansę nabyć tegoroczną nowość, czyli cysternę DR, a konkretnie model L235965 4-achsiger Kesselwagen, Bauart Uahw ZZw (Einheits-Bauart) der DR, Betriebs-Nr. 725 1027-8, LüP 145 mm. • Mit 480 hl-Kessel - stanowiący chyba jedyną pozycję spod cechy DR w katalogu z nowościami LILIPUTa na 2020 rok.
 

mafo

Moderator Forum Samochodowego
Zespół forum
Reakcje
23.940 386 20
#35
Kto w Polsce dystrybuuje modele LILIPUTa? Można je w jakimś sklepie normalnie kupić? Czy "przypadkiem" DRIM nie jest ich dystrybutorem?
Czy konkretnie DRIM jest dystrybutorem to nie wiem, ale będąc w ich sklepie stacjonarnym w Łodzi widziałem sporo modeli firmy Liliput na sprzedaż. Próbuj Remku rozmawiać w DRIM-ie, to może uda Ci się kupić te modele.
 

Remaj12

Znany użytkownik
T M M
Reakcje
4.629 71 19
#36
Czy konkretnie DRIM jest dystrybutorem to nie wiem, ale będąc w ich sklepie stacjonarnym w Łodzi widziałem sporo modeli firmy Liliput na sprzedaż. Próbuj Remku rozmawiać w DRIM-ie, to może uda Ci się kupić te modele.
Krótko po napisaniu mojego wpisu postanowiłem wysłać wiadomość do DRIMu, co też uczyniłem - jeżeli czegoś się dowiem to nie omieszkam podzielić się z Kolegami tą informacją. Nie żebym miał jakieś specjalne ciśnienie na model tej cysterny, ale... na pewno byłoby to fajne urozmaicenie w składzie pociągu, tym bardziej, że cystern DR mam bardzo mało, a każda kolejna cysterna to jeden wagon bliżej do utworzenia jakiegoś sensownego małego wahadła przewożącego produkty ropopochodne.
 

Remaj12

Znany użytkownik
T M M
Reakcje
4.629 71 19
#37
Spokojnie. Na razie są to tylko projekty CAD, i to chyba mające w ogóle reklamować projekt, bo nawet nie ma naniesionych żadnych napisów. A wiemy porównawczo jaką wagę możemy przywiązywać do wizualizacji Roco. Może ten gładki to właśnie import z DR? Ogólnie projekt jest pod nadzorem i nie powinien zostać spartaczony. Zwróćcie uwagę, że zapowiedziane są aż dwa wagony PKP, a żaden DR. Więc może to świadczyć, że Tillig z jednej strony dozuje napięcie, ale też, że docenia potencjał PKP.
Zastanawia mnie brak modelu w oznaczeniach DR. W zapowiedziach jest "tylko" 5 modeli: DB z epoki III (76776), PKP z epoki III (76777), PKP z epoki IV (76778), MÁV z epoki III (76779) oraz MÁV z epoki IV (76780). Jak wytłumaczyć ten brak? Brak popytu? Próba wzbudzenia większego popytu? Próba sprzedaży całego nakładu "pozostałych" edycji? Mam nadzieję, że to tylko "tegoroczny" brak modelu w oznaczeniach DR w ofercie TILLIGa. Czy któryś z Szanownych Kolegów posiadający odpowiednią wiedzę lub materiały, mógłby przy tej okazji podać do publicznej wiadomości ile, do kiedy i jakich podtypów tego typu chłodni było eksploatowanych przez DR?
 
Autor wątku Podobne wątki Forum Odpowiedzi Data
Tabor 154
Tabor 209
Tabor 151
Tabor 297
Tabor 187

Podobne wątki