• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Nowości nie-PKP 2019

TYCZYW

Użytkownik
Czekam na ten model od prawie roku.
Obecnie jedyna lokomotywa, ktorą chcę kupić.
Niestety, ta z Fleichmana jest nie do zdobycia. Mam nadzieję, że model Roco będzie o najmniej tak piekny.
 

Pantograf

Znany użytkownik
Z kat. ACME jedynie co mnie interesuje to wagony przedziałowe 1kl w malowaniu TEE. Poza nimi to szaleństwa nie ma... Może i to nawet dobrze. Trochę sakwa odpocznie.
 

Andrzej Harassek

Moderator For Prawdziwa Kolej Koleje Innych Krajów
Zespół forum
Donator forum
Z kat. ACME jedynie co mnie interesuje to wagony przedziałowe 1kl w malowaniu TEE.
Wagony 1 kl. FS już się ukazały w zeszłym roku w zestawie 5 wagonów jako TEE "Mediolanum". W nowym katalogu jest natomiast rozszerzony zestaw TEE "Mediolanum, składający się, oprócz 5 wagonów FS, także 3 wagonów DB typu Eurofima (wagony DB pojedynczo były już wcześniej). Nie wiem tylko, czy w nowym zestawie będą wagony FS z tymi samymi numerami, co w 2018, czy z nowymi. A bardzo ładne wagony tego typu miało w ofercie Roco parę lat temu, ale teraz nie są już dostępne. Pisaliśmy o tym tu: http://forum.modelarstwo.info/threads/trans-europ-express-oryginały-i-modele.36515/page-5#post-716350
Ciekawe czy będzie wersja z wiatrownicami?
Wersja czego?
 
Ostatnio edytowane:

Andrzej Harassek

Moderator For Prawdziwa Kolej Koleje Innych Krajów
Zespół forum
Donator forum
A czy Fleischmann wydał wagony FS? O DB wiem, ale wszystkie wagony Fl, długości 26,4 m w oryginale, są skrócone: skala 1:93.5. Ale wybór wagonów DB w pełnej długości pewien jest: dawniej Lima i Rivarossi, teraz ACME, LS. Models, Roco (od dawna). Zapraszam do tematu o TEE (link wyżej).
 

Andrzej Harassek

Moderator For Prawdziwa Kolej Koleje Innych Krajów
Zespół forum
Donator forum
Nie czuję się tu autorytetem, ale o ile wiem, BR 86 nigdy oryginalnie nie miały wiatrownic. Nie wykluczam, że były jakieś eksperymentalne egzemplarze z wiatrownicami, ale ten na filmie to już chyba jakaś powojenna przeróbka i chyba raczej jednostkowa, możliwe, że dokonana nawet już na tej kolei turystycznej.
 

J1974H0

Znany użytkownik
Poza tym na stronach Roco są wizualizacje planowanej wersji modelu i na nich wygląda to tak jak na zdjęciu z wystawy, które wyżej zamieściłem...
Planowane jest sześć numerów katalogowych: Art. Nr.: 73020, 73021, 79021, 73022, 73023, 79023 (wersje DR i DB z dźwiękiem i bez oraz zasileniem DC/AC różniące się szczegółami jeśli chodzi o budowę).
Przeglądając w necie archiwalne zdjęcia z kolei DR/DB nie znalazłem wersji z wiatrownicami, ale tylko takie jak na poniższym zdjęciu wersji DB autorstwa J. Sauter:

292114_c.jpg
 

Załączniki

Ostatnio edytowane:

Misiek

Znany użytkownik
kilka minut gogle + gogle translate (ale to już "trudna być języka", prosimy o tłumaczenie na polski, choć z angielskiego więcej wynika ;-) )
https://de.wikipedia.org/wiki/DR-Baureihe_86

Einige auf der Insel Usedom im Bw Heringsdorf stationierte Exemplare der DR erhielten wegen des fast ständig wehenden Seitenwindes Windleitbleche.

Some on the island Usedom in the Bw Heringsdorf stationed copies of the DR received due to the almost constantly blowing crosswind wind deflectors.
 

DRACULA

Aktywny użytkownik
Przygladając się "prototypowi" na zdjęciu jakie zamieścił J1974 ...
Mam wrażenie że jest to model Fleischmanna pomalowany tylko na pomarańczowy kolor dla zmyłko-efektu.
Co do wiatrownic to jakaś firma w TT czy w N zrobiła kiedyś taką wersję BR86 z wiatrownicami.
Ale to nietypowo-wyjątkowa wersja.
Osobiście wraz z ukazaniem się zapowiedzi Roco BR86 w 2017r ... sprzedałem TKt3 Fleischmanna.

Więc nawet ten model Fleischmanna udający "prototyp" ... odbieram z nadzieją godną cnotliwej panny na zamążpójście... :giggle:
 

J1974H0

Znany użytkownik
Co do wiatrownic to jakaś firma w TT czy w N zrobiła kiedyś taką wersję BR86 z wiatrownicami.
Ale to nietypowo-wyjątkowa wersja.
Ja nie znalazłem (w zasadzie) nic poza jakimiś próbami przeróbek wyszukanymi na hasło 'BR86 mit Windleitbleche' :)
Jednak jeśli mowa o rzeczywistej maszynce znalazłem taki oto materiał z fotką egzemplarza o numerze 86 1119 wykonaną w 1972 roku:

www.jpg

Być może stąd parcie na posiadanie takiego egzemplarza w modelu...

Artykuł o którym mowa: KLIK

I teraz na hasło BR86 1119 juz coś wyskakuje.... nie wiem czy są to fabryczne modele czy jakieś przeróbki, ale zauważyłem, że wiele modeli z wiatrownicami które można znaleźć w necie ma właśnie numer 1119... jak np. ten od PIKO (H0 oczywiście):

1119.jpg
 
Ostatnio edytowane:

Sklejacz

Aktywny użytkownik
Wiem, że to na razie wild guess, ale ile może ta 86tka mniej więcej kosztować jak do nas trafi? Wypadałoby taką u siebie w stajni mieć...
 

DRACULA

Aktywny użytkownik
Wiem, że to na razie wild guess, ale ile może ta 86tka mniej więcej kosztować jak do nas trafi? Wypadałoby taką u siebie w stajni mieć...
W wersji analogowej ok. 900zł.
ATAM ! wersja analogowa ... (n)

Zaledwie 330 EUR ! wersja dźwiękowa ...i ta bardzo niska cena na jak na nowo opracowany model parowozu jest podejrzanie niska .
No ale , może Roco będzie próbować tym modelem BR86 odzyskać rynek ... ?


Tu jest link na stronę z tendrzakami - sklepu ( chyba wszystkim znanego ) gdzie modele Roco są oferowane z 10% rabatem !
Polecam , dokonałem tam w ostatnich 4 latach ( uwalniając się tym samym od "dyktatu cenowego" sklepów w naszym bantustanie ) sporo zakupów w tym także lokomotyw ... (y) Znajdziecie tam też ofertę PKP ...
Warto dodać że zakupując cuś za 330 EUR otrzymacie na następny zakup bonus+bonus w wysokości ca.8-12 EUR !



https://www.modellbahnshop-lippe.co...0-0-0-2-0-0-0-0-gatt-de-p-0/gattungliste.html
 
Ostatnio edytowane:
Autor wątku Podobne wątki Forum Odpowiedzi Data
Tabor H0/H0m/H0e/H0f 154
Tabor H0/H0m/H0e/H0f 218
Tabor H0/H0m/H0e/H0f 151
Tabor H0/H0m/H0e/H0f 297
Tabor H0/H0m/H0e/H0f 187

Podobne wątki