• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Nowości nie-PKP 2015

ministerek

Aktywny użytkownik
Reakcje
270 10 2
#41
Niestety po przejęciu Fleischmanna przez Roco pojawiło się rocowskie dziadostwo. Kiedyś Fleischmann nie pozwoliłby sobie na taką wizualizację. Pewnie będą 3 wagony C3 (te zapowiadane), jeden BC3 być może Pr92 no i PPosti.
Zresztą BC3 ukazał się też w malowaniu 3kl pruskich kolei wojskowych. Można to zauważyć po symetrycznym rozmieszczeniu drzwi (obrazek). Stary boczniak C3 na drugim obrazku. Jest o wiele krótszy.
Flm wpadł na wypusty Brawy i pewnie dlatego się powstrzymał z produkcją.

A jak odnieść się do zapowiadanego P4.2 Fleischmanna 1933 Halle? Mam taki Roco Platinum sprzed 10 lat. A może C3 Flm to będzie C3 Roco?
 

Załączniki

Ostatnio edytowane:

404W

Znany użytkownik
Reakcje
516 21 0
#42
Niestety po przejęciu Fleischmanna przez Roco pojawiło się rocowskie dziadostwo. Kiedyś Fleischmann nie pozwoliłby sobie na taką wizualizację. Pewnie będą 3 wagony C3 (te zapowiadane), jeden BC3 być może Pr92 no i PPosti.
Zresztą BC3 ukazał się też w malowaniu 3kl pruskich kolei wojskowych. Można to zauważyć po symetrycznym rozmieszczeniu drzwi (obrazek). Stary boczniak C3 na drugim obrazku. Jest o wiele krótszy.
Flm wpadł na wypusty Brawy i pewnie dlatego się powstrzymał z produkcją.

A jak odnieść się do zapowiadanego P4.2 Fleischmanna 1933 Halle? Mam taki Roco Platinum sprzed 10 lat. A może C3 Flm to będzie C3 Roco?
Dokładniej dziadostwo pojawiło się po przejęciu Roco i Fleischmanna przez tzw "Modelleisenbah Gmb", a szczyty osiąga po zadzarządem obecnego prezesa technicznego.
cdn
 

404W

Znany użytkownik
Reakcje
516 21 0
#43
Pewnie będą 3 wagony C3 (te zapowiadane), jeden BC3 być może Pr92 no i PPosti.
Zresztą BC3 ukazał się też w malowaniu 3kl pruskich kolei wojskowych. Można to zauważyć po symetrycznym rozmieszczeniu drzwi (obrazek). Stary boczniak C3 na drugim obrazku. Jest o wiele krótszy.
Flm wpadł na wypusty Brawy i pewnie dlatego się powstrzymał z produkcją.

A jak odnieść się do zapowiadanego P4.2 Fleischmanna 1933 Halle? Mam taki Roco Platinum sprzed 10 lat. A może C3 Flm to będzie C3 Roco?
Moim zdaniem nawet lepiej by było, gdyby do nowych C3pr11 Fleischmann dodał BC3pr92/99 i D3pr02, ale pewnie będzie chciał sprzedać jak najwięcej nowych C3pr11.
Rocowskiego C3pr07 nie da. Z tym zastąpieniem zapowiadanego C3pr11 przez BC3pr92 to pojechali.
nie wiem jak tłumaczyć takie numery jak wydawanie tego P4 z tym samym numerem, chyba, że to też wynika z oszczędności na wizualizacjach - łatwiej było dać zdjęcie starego modelu. Dedykowane do niego wagony pospieszne też wiszą w zapowiedziach z tym samym numerami jak poprzednie wydania. Tak więc bylejakość Fl/R dotyka nie tylko polskiego klienta.
 
P

ps

Gość
#53
Oto przykład jak mega popier... "mega" koncern DALEJ nie rozróżnia epok:

http://www.roco.cc/en/product/227384-6729-0-0-0-0-0-003001/products.html

Nowa forma i rzadkość w modelu - a w ich wykonaniu totalny kanał. I podają, że jest to Arbel - a mi to raczej pasuje na Niesky...Choć armatura pod już nie bardzo (spojrzałem na zdjęcia oryginału). Niemcy już mówią: mieszanka Niesky-Arbel? Dlaczego?
Dno.
 
Ostatnio modyfikowane przez moderatora:

Acid Rain 1973

Znany użytkownik
FREMO Polska
Reakcje
304 0 0
#54
Nuuuuuu ładnie toto wygląda tylko kruca bomba gdzie i za ile to można kupić (słabo szprecham po madziarsku i się nie mogę doklikać). Gdyby ktoś był chętny to można by grupowo jakie zamówienie sklecić.
 

FENIX

Znany użytkownik
Reakcje
3.288 248 30
#55
Wiem ,ze będzie lament ,że to DRG ,mam słabość do parowozów i to otulinowanych ,
mógł byt być francuski lub włoski , bez znaczenia, za to ma największe koła ,jeśli się nie mylę 2200 mm !! , poprawcie mnie jeśli się mylę ,
a tu w czerwieni ciemnej jest jazzy . Może i z orłami PKP będzie ładniejszy tendrzak.
Na rozgrzeszenie dodam ,ze mam większość polskich serii parowozów .
 

Załączniki

Gor717

Znany użytkownik
FREMO Polska
KSK Wrocław
Reakcje
703 8 0
#56
Też go lubię!
Ma koła o średnicy 2300 mm (napędne). Z jego elementów (w tym z napędu) wykonano obecną 18 201.
 

FENIX

Znany użytkownik
Reakcje
3.288 248 30
#57
prawda !!!!!!!!!!!! i była w Polsce jako zielonka
[DOUBLEPOST=1421856249,1421855935][/DOUBLEPOST]Wiem ,że będzie lament ,że to DRG ,mam słabość do parowozów i to otulinowanych ,
mógł byt być francuski lub włoski , bez znaczenia, za to ma największe koła ,jeśli się nie mylę 2200 mm !! , poprawcie mnie jeśli się mylę ,
a tu w czerwieni ciemnej jest jazzy . Może i z orłami PKP będzie ładniejszy tendrzak.
Na rozgrzeszenie dodame mam większość polskich serii parowozów .

poprawiłem ortografie na życzenie belfra,tak jak pisałem , będzie lament
 

Andrzej Harassek

Moderator For Prawdziwa Kolej Koleje Innych Krajów
Zespół forum
Donator forum
Reakcje
11.331 463 29
#58
A dlaczego ma być lament? Mnie też się podoba, choć wolę trochę mniej osłonięte, tak, żeby było widać koła. Moją ulubioną maszyną jest BR03, zarówno klasyczna, jak i opływowa 03.10, może dlatego, że trochę ich w Polsce jeździło... Ale tu może się narażę niektórym, bo uważam, że Pm2 to jeden z najładniejszych parowozów, jakie jeździły w Polsce.
 
Autor wątku Podobne wątki Forum Odpowiedzi Data
Tabor 315
Tabor 154
Tabor 209
Tabor 297
Tabor 187

Podobne wątki