• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Nowości nie-PKP 2013

#2
Te I epokowe elekrtyki od Trixa zapowiadają się bombowo. BR 58 ładniutka. A ta norweska trójczłonowa, wiązarowa lokomotywa elektryczna pociągnie pewnikiem ze sto wagonów ( pod górę)
 

CoCu

Znany użytkownik
#5
Czy ja dobrze widzę w katalogu Maerklina, że planują wydać jakiś model lokomotywy elektrycznej, będący kopią modelu produkowanego w latach 60-tych? :) Jeśli dobrze mi się wydaje, to trzeba przyznać że to bardzo oryginalny pomysł.
 

Michał_P

Znany użytkownik
#7
Czy ja dobrze widzę w katalogu Maerklina, że planują wydać jakiś model lokomotywy elektrycznej, będący kopią modelu produkowanego w latach 60-tych? :) Jeśli dobrze mi się wydaje, to trzeba przyznać że to bardzo oryginalny pomysł.
Zgadza się. Lokomotywa Kolei Szwedzkich SJ w środku ma mieć nowoczesne bebechy natomiast z zewnątrz niczym nie różnić od modelu dostępnego w sprzedaży w latach 60-tych. Do tego na następnej stronie komplet wagonów a wszystko to w pudełkach w stylu retro.
 
#8
A czy w zapowiedziach na rok 2013 ktoś natknął się na modele H0 naszych wschodnich sąsiadów? Chodzi o tabor UZ, RŻD lub BC, ewentualnie SŻD z IV epoki.
Ciekawie byłoby zestawić skład pasażerski polski i obok ukraiński, albo skład mieszany PKP wraz w wagonami RŻD.
 

Andrzej Harassek

Moderator For Prawdziwa Kolej Koleje Innych Krajów
Zespół forum
Donator forum
#9
A ta norweska trójczłonowa, wiązarowa lokomotywa elektryczna pociągnie pewnikiem ze sto wagonów ( pod górę)
Szwedzka... (norweska jest dwuczłonowa). Model tej lokomotywy miało też Roco.

Zgadza się. Lokomotywa Kolei Szwedzkich SJ w środku ma mieć nowoczesne bebechy natomiast z zewnątrz niczym nie różnić od modelu dostępnego w sprzedaży w latach 60-tych. Do tego na następnej stronie komplet wagonów a wszystko to w pudełkach w stylu retro.
Dla mnie nie ma to wielkiej wartości: ani wierny model (wagony straszliwie skrócone), ani zabytek...
 

Michał_P

Znany użytkownik
#10
Dla mnie nie ma to wielkiej wartości: ani wierny model (wagony straszliwie skrócone), ani zabytek...
Dla mnie też nie ale hermetyczny świat Märklina rządzi się swoimi prawami a takie "rodzynki" osiągają na aukcjach bardzo wysokie ceny. Modele wagonów są skracane aby mogły przejść przez "tramwajowe" łuki będące jedną z cech charakterystycznych tego producenta. Do dzisiaj Märklin nie wyprodukował ani jednego "długiego" wagonu w pełnej skali 1:87 ani nie wprowadził do swojej oferty łuków/rozjazdów o sensownej z modelarskiego punktu widzenia geometrii.
 

404W

Znany użytkownik
#11
A czy w zapowiedziach na rok 2013 ktoś natknął się na modele H0 naszych wschodnich sąsiadów? Chodzi o tabor UZ, RŻD lub BC, ewentualnie SŻD z IV epoki.
Ciekawie byłoby zestawić skład pasażerski polski i obok ukraiński, albo skład mieszany PKP wraz w wagonami RŻD.
Tak LS Models właśnie wydaje modele o numerach 48028, 48030 i 48031.
 
Autor wątku Podobne wątki Forum Odpowiedzi Data
Tabor H0/H0m/H0e/H0f 315
Tabor H0/H0m/H0e/H0f 154
Tabor H0/H0m/H0e/H0f 218
Tabor H0/H0m/H0e/H0f 151
Tabor H0/H0m/H0e/H0f 297

Podobne wątki