No i przyjechały już w zeszły piątek
Na razie zajawka - jedno zdjęcie.
1. Jakość nadruków - wydaje się bardzo dobra. Żadnej kaszany.
2. Realność nadruków - są to dokładnie te same oznaczenia, które widnieją na wspomnianych węglarkach z Aliexpress w H0 oraz wcześniej Electrotren w H0. Błąd w nazwie spółki na węglarce z logiem dużym AX Benet jest powielony tak samo jak w H0. Względem Electrotren brakuje tylko pomarańczowej obwódki dookoła wagonu oraz informacji po polsku o dzierżawie wagonów przez CTL (na pewno w dolnym wagonie na zdjęciu powinna takowa być w czarnym kwadracie na dole po prawej stronie, a w górnym wagonie pod logiem CTL obok kratki z jakimiś oznaczeniami).
3. W porównaniu do wersji H0, wersja N ma "niepełnosprytne" logo CTL, bez litery L
.
4. Jako części do samodzielnego montażu dodane koła hamulca (po dwa na wagon) oraz stopnie manewrowego (po trzy - u mnie jeden wagon [na cztery] przyszedł tylko z dwoma).
5. Sprzęgi bez kinematyki, ale na szczęście z gniazdem NEM. Niestety jeden sprzęg dotarł do mnie ułamany.
6. Ktoś się rąbnął przy pakowaniu, bo zamiast po dwa identyczne wagony, mam trzy zamiast dwóch bez dużego loga AX Benet. Wypadły też prawdopodobnie w trakcie transportu sprzęgi.
7. Wagony wysłane zostały luzem w gąbczastych woreczkach (jeden na wagon + dwa wagony włożone do jednego zbiorczego) w kartonie.
Edyta 8-ki.
8. Informacja o właściwościach jezdnych - średnio. Na cztery wagony jeden super, jeden OK, a dwa toczyły się z oporem. Wóżki przykręcane na śruby i opór w ich kręceniu na sucho możliwy do eliminacji poprzez poluzowanie śrub.
9. Informacja o wielkości względem np. węglarek Fleischmanna również będzie później - muszę jakąś węglarkę wyciągnąć z kartonu z modelami
X. Chińczyki muszą gdzieś mieć magazyn w Europie, bo przesyłka szła tydzień do Polski.
Ogólnie sprawiają całkiem przyjemne wrażenie i po poprawieniu loga CTL, a może nawet dodaniu pomarańczowego pasa, nie będzie się trzeba ich wstydzić