• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Nowości 2019 TT

piottrw

Aktywny użytkownik
Reakcje
389 8 0
#29
Co do zgodności z oryginałem, myślę że nie będzie odbiegał od przemalówek na PKP tilliga ;)
Wszystkie parowozy PKP od tilliga to niemieckie maszyny, z niemieckim osprzętem, tylko polski orzeł i napisy położone, podobnie z większością wagonów. Jakoś to nie przeszkadza to nie wiem co się czepiać MTB, przynajmniej się starają i z modelu na model było lepiej, w SU46 cargo do malatury nie było co się czepiać, użyli tampnou zamiast ziemniaka. Z obliczeń kolegów wynika że dł. jest ok.
 
Reakcje
3 0 0
#30
Długość wagonu SN 61 wg producenta to 201 mm /oryginał 24215 mm/ z analizy dostępnych zdjęć widać pewne uproszczenia np wylot spalin z kotła ogrzewczego na dachu ,żle odwzorowana tzw popielniczka na czole wagonu nr 120 ,uproszczone wózki ,a tak generalnie modele trzymają proporcje ,a okaże się dopiero jak model będzie dostępny .
 
Reakcje
4.111 416 99
#31
Co do zgodności z oryginałem, myślę że nie będzie odbiegał od przemalówek na PKP tilliga ;)
Wszystkie parowozy PKP od tilliga to niemieckie maszyny, z niemieckim osprzętem, tylko polski orzeł i napisy położone, podobnie z większością wagonów.
Z tej strony Czechom należy się ukłon. Oczywiście zawsze można się bardziej postarać, ale nie porównujmy wytwórni MTB do kombinatu Tilliga.
 

piottrw

Aktywny użytkownik
Reakcje
389 8 0
#32
Z tej strony Czechom należy się ukłon. Oczywiście zawsze można się bardziej postarać, ale nie porównujmy wytwórni MTB do kombinatu Tilliga.
Mam nadzieje, że jeszcze MTB nas zaskoczy innymi polskimi modelami, wtedy nie będzie potrzeby porównywania.
Jak popatrzę tak więcej jak 10 lat wstecz, jak sam strugałem parowozy i wagony w PKP, Bobinę chciałem przerabiać na naszego Cześka i Rumuna, a kolega jak przyniósł swojego manufakturowego Ganza i postawił na torcie, co nie dał rady przejechać przez rurkowe łuki, to aż nie mogę uwierzyć że ten model będzie seryjny i z przejazdem po łuku 280 mm i w dwóch wersjach.
Jak tak dalej pójdzie to chyba swój tabor DR/DB wysprzedam i zostawię tylko PKP.
 
Reakcje
4.111 416 99
#33
Ostatnio edytowane:

Andrzej Harassek

Moderator For Prawdziwa Kolej Koleje Innych Krajów
Zespół forum
Donator forum
Reakcje
11.292 459 29
#34
Autor wątku Podobne wątki Forum Odpowiedzi Data
Tabor TT/TTm/TTe 62
Tabor TT/TTm/TTe 18
Tabor TT/TTm/TTe 1
Tabor TT/TTm/TTe 0
Tabor TT/TTm/TTe 2

Podobne wątki