• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Nowości 2018

daromaro

Znany użytkownik
Donator forum
Reakcje
1.261 103 84
#21
Co sadzocie o wagonie bagazowym Tillig13372 Fhx54 PKP? Co mozna do niego dolaczyc? Obustronnie oczywiscie.
Tillig13372_Fhx54_PKP.jpg

Zrodlo: Makieciarz.pl
 
Ostatnio edytowane:

Andrzej Harassek

Moderator For Prawdziwa Kolej Koleje Innych Krajów
Zespół forum
Donator forum
Reakcje
11.332 463 29
#27
Tr6 ? Potem kilka Bciy 2 i Ciy 3.
Ale ten wagon to epoka IIIc, a wtedy 3 klasy już nie było, więc raczej nie Ciy. Co do Tr6, to na bocznych liniach, pociągi lokalne mogły być prowadzone parowozem towarowym. Jednak takie 4-osiowe wagony bagażowe jeździły raczej w pociągach dalekobieżnych, a nie lokalnych osobowych.
 

t_domagalski

Znany użytkownik
Reakcje
1.350 18 9
#29
Fhx54 to niemieckie Pw4ü-37, które zagościły u nas po 1945r. Jeździły w pociągach pospiesznych i ekspresowych.
Co do lokomotyw, to w tej epoce (IIIc) powinna to być przede wszystkim Pt47 (brak w TT), ewentualnie Pm3 (http://stromlinie.eu/02_Modellbau/01_UnterDampf/Pm3.html), a po sprowadzeniu do Polski EU05 - jak najbardziej ona (MTB w TT). Ok1 w tych latach odchodziły już raczej do ruchu lokalnego.

Żadna Tr6 ani dwuosiowe wagony osobowe do tego wagonu nie pasują.
 

daromaro

Znany użytkownik
Donator forum
Reakcje
1.261 103 84
#30
Wagon osobowy ABhxz, 1/2 kl., ep. IIIc, st. Gdynia, TT, Tillig 501655


Czyli ten by pasowal? To jeszcze jakas dwujeczka by sie przydala ;(
 

Andrzej Harassek

Moderator For Prawdziwa Kolej Koleje Innych Krajów
Zespół forum
Donator forum
Reakcje
11.332 463 29
#35
No wiem, chociaż szczegółowo oferty PKP w TT nie znam. Ale Pm3 chyba też nie ma? A czy są BR03 i BR03.10, które można byłoby przerobić na PKP?
 
OP
OP
garou

garou

Ostrzeżony
Reakcje
4.111 416 99
#36
Co sadzocie o wagonie bagazowym Tillig13372 Fhx54 PKP? Co mozna do niego dolaczyc? Obustronnie oczywiscie. Zobacz załącznik 611988
Zrodlo: Makieciarz.pl
W pierwszej chwili myślałem, że on ma (jak to zwykle u Tilliga) udawać ten http://bazawagonow.pl/1F.html ale po wpisie kolegi Tadeusza Domagalskiego i ku mojemu zaskoczeniu, stwierdzam, że to chyba raczej ten...
http://www.wgk.cal.pl/details.php?image_id=20869&sessionid=slv6sqplr8f4oq716h3ilfa184
http://www.wgk.cal.pl/details.php?image_id=20870&mode=search&sessionid=3hrui4f
Czyli wydaje się jednym z tych modeli w TT, które warto mieć, bo nie udają (jak niestety wiele seryjnych wagonów w TT) jakiegoś wagonu PKP (przemalowanego podobnego z innego zarządu), tylko przedstawiają konkretny , który istniał na sieci PKP.
 
Ostatnio edytowane:

Andrzej Harassek

Moderator For Prawdziwa Kolej Koleje Innych Krajów
Zespół forum
Donator forum
Reakcje
11.332 463 29
#38
O tym Pm3 nie wiedziałem, szkoda tylko, że zrobiony jest na podwoziu parowozu 2-cylindrowego (niewłaściwie umieszczony przeciwciężar na kole pierwszej osi wiązanej). A Kolega sam zaczął od Pt47, którego fabrycznego modelu nie ma, więc ja tylko dodałem inne serie lokomotyw pasujących do tego wagonu. :)
 

daromaro

Znany użytkownik
Donator forum
Reakcje
1.261 103 84
#39
Wiadomo, ze temat jest o nowosciach 2018. Ale czasami warto co nieco rozszerzyc o inne sprawy. W koncu skads trzeba czerpan te informacje.
 

404W

Znany użytkownik
Reakcje
516 21 0
#40
Wagon osobowy ABhxz, 1/2 kl., ep. IIIc, st. Gdynia, TT, Tillig 501655 Czyli ten by pasowal? To jeszcze jakas dwujeczka by sie przydala ;(
Jak najbardziej. Z tego co patrzyłem, wcześniej wyszedł jeszcze schurzen Bhxz 2 klasy. Do tego eilzug Bix C4i-30 i masz pociąg osobowy z Ok1 [chyba, że spolszczysz BR03 na Pm2] lub lekki pospieszny. Na razie jeszcze z wagonami pospiesznymi w epoce III w TT jest jeszcze ubogo.
 
Autor wątku Podobne wątki Forum Odpowiedzi Data
Tabor TT/TTm/TTe 62
Tabor TT/TTm/TTe 18
Tabor TT/TTm/TTe 1
Tabor TT/TTm/TTe 0
Tabor TT/TTm/TTe 2

Podobne wątki