Ładna. Widzę, że Tilllig ostatnio wziął sobie do serca reflektory i dla wersji PKP robi zdecydowanie większe i PKPodobne , niż dla wersji np. DR. Wg mnie gratka dla kolekcjonerów taboru PKP w skali TT.
Bardzo przyjemny tendrzaczek. Ciekawe jak to jeździ. Z krótkimi jest większa szansa na problem z jazdą - np. po rozjazdach bez polaryzacji krzyżownicy. Z BR80 Roco tak było z tego co pamiętam.
Cena większa niż np. ET22 od PIKO w H0, ale cóż, parowozy zawsze nie były tanie.
Jeśli dobrze widzę to i tabliczki DR-owskie znikły. Chwali się to, bo np. na dymnicy Tr6 nadal są. Widać, że w Tr6 tłuką wciąż starą formę, a to Tkh to zupełnie nowa konstrukcja z tego co wiem (tabliczki dokładane osobno?).... W wersji PKP chyba też nie powinno być tego dzwona na kotle. Ale z usunięciem go raczej problemu nie będzie.