• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Nowości 2017

OP
OP
J1974H0

J1974H0

Znany użytkownik
#23
Nowość MTB w TT - ST43 - 397:

397_TT.jpg


Zdjęcie ze strony MTB-Polska: http://www.mtb-model.pl/index.php?page=product_detail&id=148&lang=&meritko=TT

Co prawda inna strona lokomotywy, ale poniżej zdjęcie oryginału (z 2009 r.) -zdjęcie pochodzi ze strony http://woziarze.cal.pl/displayimage.php?album=26&pos=94

397_org.jpg


Ktoś się orientuje co jest napisane na tej tabliczce przy boku kabiny? Te tabliczki to fabryczne jakieś są?

Nie wiem też jak się ma sprawa poprawności wykonania modelu, ale na oko widać, że (poza wielokrotnie wymienianymi mankamentami wersji znanej z H0) tu mamy też inne tarcze zderzaków. Na zdjęciu oryginału prostokątne, a na modelu okrągłe. Co prawda na stronie producenta standardowo ni w ząb nie ma informacji jaki okres eksploatacji odwzorowuje model....
 
Ostatnio edytowane:
#30
1. Wszystkie węglarki czteroosiowe w TT mają uchylne drzwi, tylko lepiej tego nie robić gdyż proces otwierania i zamykania delikatnie "wyrabia" plastik i drzwi nigdy już idealnie nie przylegają do pudła.
2. To malowanie jest gupie i nudne: oznaczenia na modelu lokują wagon w sześcioepokowym towarzystwie niebieskich węglarek, a na tych obecne jest już nowe korpo logo PKP CARGO.
Ciekawe brązowe węglarki z "okiem proroka" oraz cechą przewoźnika na białym tle wypuściła w niskim nakładzie firma EKA-Model. Mniam!
 

piottrw

Aktywny użytkownik
#34
IMG_20170723_202655-1664x1248.jpg IMG_20170723_202620-1664x1248.jpg
Model wydaje sie dobrze wyskalowany w prędkości, nie zauważyłem też przeświecania ledów. Zdjęcie z ledwo poruszającą się lokomotywą w analogu
 
OP
OP
J1974H0

J1974H0

Znany użytkownik
#35
Tillig BR89 pojawił się w sprzedaży. Na tej stronie kilka REAL zdjęć modelu: http://www.hobby-shop.cz/masinky/br-89/parni-lokomotiva-br-89-70-(04240-11)

Czajnik ten ma także być wydany w oznaczeniach PKP jako Tkh1.

BR89TilligTT.jpg

zdjęcie ze wspomnianej strony.

Widać, że modele z nowych form są coraz lepsze, że wspomnę o pojawiającym się w TT przestrzennym "orurowaniu" (w końcu). Dotychczas zbyt wiele tych rurek było odlewanych razem z budą (kotłem) w modelach bazujących na starych formach, np. BR56 (Tr6). Nawiasem mówiąc to co pojawia się jako bazujące na starych formach dalej jest w to ubogie - jak właśnie wspomniane BR56: http://www.mbs-sebnitz.de/media/cat...08d6e5fb8d27136e95/1/0/10-02160_p2_mittel.jpg
(podwozie w tym napęd - poprawione, ale buda --- lipaaaa pod względem dodatkowych elementów - widać orurowanie odlane razem z kotłem).
 
Ostatnio edytowane:

piottrw

Aktywny użytkownik
#36
Tr6 tillig. Zdemontowałem dzwon parowy, żeby nie raził. Jazda w analogu jak w Tkt3, czyli bez problemów. Dwie osie wiązane środkowe z obręczami, w tenderze środkowa oś przesuwna, oświetlenie białe przód/tył z kierunkim jazdy
Ogólnie 5z minusem, widoczna pod kotłem płytka elektroniki. Osłona i koło zamachowe jest w budce, ale to wygląda lepiej niż w bttb
IMG_20170908_155131-1664x1248.jpg IMG_20170908_155127-1664x1248.jpg IMG_20170908_155141-1664x1248.jpg IMG_20170908_155728-1664x1248.jpg
 
OP
OP
J1974H0

J1974H0

Znany użytkownik
#38
Ładna. Widzę, że Tilllig ostatnio wziął sobie do serca reflektory i dla wersji PKP robi zdecydowanie większe i PKPodobne , niż dla wersji np. DR. Wg mnie gratka dla kolekcjonerów taboru PKP w skali TT.
Bardzo przyjemny tendrzaczek. Ciekawe jak to jeździ. Z krótkimi jest większa szansa na problem z jazdą - np. po rozjazdach bez polaryzacji krzyżownicy. Z BR80 Roco tak było z tego co pamiętam.
Cena większa niż np. ET22 od PIKO w H0, ale cóż, parowozy zawsze nie były tanie.

Jeśli dobrze widzę to i tabliczki DR-owskie znikły. Chwali się to, bo np. na dymnicy Tr6 nadal są. Widać, że w Tr6 tłuką wciąż starą formę, a to Tkh to zupełnie nowa konstrukcja z tego co wiem (tabliczki dokładane osobno?).... W wersji PKP chyba też nie powinno być tego dzwona na kotle. Ale z usunięciem go raczej problemu nie będzie.
 
Ostatnio edytowane:
Autor wątku Podobne wątki Forum Odpowiedzi Data
Tabor TT/TTm/TTe 14
Tabor TT/TTm/TTe 18
Tabor TT/TTm/TTe 1
Tabor TT/TTm/TTe 0
Tabor TT/TTm/TTe 2

Podobne wątki