• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

INFO Nowości 2015 w N

ALA

Znany użytkownik
Reakcje
1.295 23 0
#21
No wielka szkoda, że nie zrobili tych piętrusów w troszkę późniejszym wariancie, tzn. z trumienką i żółtymi drzwiami. Wówczas można by było spokojnie je podłączyć pod TRAXX-a z wczesnym oznaczeniem PKP-Cargo, lub ew. czarnego Siemensa MRCE z logo PR (oczywiście oba do samodzielnego przemalowania), a tak, to z tego, co jest na rynku, to "od bidy" pasują jedynie Ludmiły BR232 w malowaniu Cargo lub jeszcze starym DR-owskim, bo one wówczas zdarzało się, że przeciągały na odcinku z Rzepina do Frankfurtu pociąg osobowy z Poznania, złożony zwykle z takich piętrusów.
Przy okazji prośba do Kolegi, który posiada te wagony, o zdjęcie oznakowania (numery i stacje macierzyste oraz daty rewizji).
 

ALA

Znany użytkownik
Reakcje
1.295 23 0
#23
Osobiście takiego składu nie widziałem, ale jakaś fotka, to chyba gdzieś była. No ale to już grubsza przeróbka loka ...
 

techno

Moderator
Zespół forum
Reakcje
1.036 18 0
#25
Może nie jest to najtańszy wariant, ale Bohuny prowadzone bywały również przez Stonki, zatem można od biedy podpiąć je pod SM/SP42 od UMF :) Jutro postaram się wrzucić dane wszystkich wagonów, ale to do odpowiedniego wątku.

Przy okazji prośba do Kolegi, który posiada te wagony, o zdjęcie oznakowania (numery i stacje macierzyste oraz daty rewizji).
W drugim wątku wszystko, co wiem. Za stary jestem na oglądanie daty rewizji bez lupy. Już nawet Teleexpresu bez okularów nie sposób oglądać...
 
Autor wątku Podobne wątki Forum Odpowiedzi Data
Tabor 118
Tabor 54
Tabor 8
W
Tabor 62
W
Tabor 166

Podobne wątki