• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Pytanie? Nie chcę zestawu!!

Marcin800

Nowy użytkownik
Reakcje
0 1 4
#1
Dzień dobry wszystkim. Jestem początkującym i mam problem. Nie chcę kupować zestawu startowego lecz składać wszystko osobno i tak np. bardzo podoba mi się taki zestaw torów Piko 55330 Gleis-Set D H0 cena 390 zł + sterowanie cyfrowe Roco z21 .I tu pojawia się problem ,co jest mi potrzebne jeszcze do uruchomienia mojego taboru ,jaki tor zasilający ?czy będę mógł już jeździć na samym pilocie czy coś jeszcze mi potrzeba .Nie chcę wifi ani żadnego zdalnego sterowania (chyba ,że się mylę).Proszę was o pomoc w skompletowaniu tego zestawu ,tak że jak przyjdzie nie będę musiał już się głowić dlaczego nie chce mój tabor jeździć .Dziękuje
 

popowe

Znany użytkownik
Producent
Reakcje
1.987 15 2
#15
Marcinie przyzwyczaj się do nieuprzejmości to po pierwsze. 10 Lat temu było miło i fajnie teraz nie zawsze.
Po drugie kolega nohab nie czepia się , a stwierdza niespójność twej wypowiedzi. Swoją drogą bardzo słusznie.

odp.
1.Pisząc łopatologicznie to tory piko, roco oraz tillig nie będą pasowały do siebie w prost. Dawno nie grzebałem w H0, ale kiedyś były przejściówki.
2. Podstawowy system sterowania Roco, rocomultimaus działa na kabel. Mysz komunikuje się z lokomotywą po drucie( czyt. po szynie)
3 Każda lokomotywa musi posiadać dekoder by mogła jeździć w sterowaniu cyfrowym.
4. Jak będziesz się bawił na podłodze to kup sobie tor podłączeniowy.
5. Jak będziesz budował makietę to przylutuj sobie po kablu do szyny.

Bardziej łopatologicznie się nie da.
 
Autor wątku Podobne wątki Forum Odpowiedzi Data
Mam pytanie 1
Mam pytanie 25
Mam pytanie 1
Mam pytanie 6