Na prośbę kolegi Inksona spróbowałem coś naszkicować, ale wymaga to przerobienia na projekt w SCARMie, bo ja nie mam tego programu i nie planuję jego instalacji. Podstawowym założeniem jest, że z obu linii po lewej stronie musi być bezpośredni wjazd na tor peronowy, przy czym z dolnej linii (kierunek B) powinien być wjazd na wprost, z pełną prędkością.
Wersja 1 jest prostsza, ale ma wady: dojazd do żeberek ładunkowych wymaga manewrów z wyjazdem na tor szlakowy i cały układ jest mniej elastyczny. Są tu dwa warianty wjazdu do wyboru, ale i tak zawsze z kierunku A wjazd będzie "na krzywo" przynajmniej przez jeden rozjazd.
Zobacz załącznik 622469
Wersja 2 jest bardziej rozbudowana, ale daje większe możliwości. Żeby spełnić podane wyżej założenie konieczne było dołożenie jednego peronu, co z kolei spowodowało konieczność małej zmiany dolnej części stacji. Tu z lewej strony też mamy dwa warianty, ale funkcjonalnie są one identyczne. Natomiast dwa warianty prawej strony wynikają z tego, który kierunek uznajemy za linię główną: A - C czy B - C, ponieważ przejazd linią główną powinien być możliwy z pełną prędkością, a więc bez jazdy przez rozjazdy na bok.
Zobacz załącznik 622470