Witam,
Mam pytanie do użytkowników obecnie oferowanych w sprzedaży napędów zwrotnicowych PIKO. Na jednym
z niemieckich forów natrafiłem na wątek, z którego wynika iż wymienione elementy mogą wchodzić w skrajnię taboru, co ciekawe tego samego producenta. Opisano przypadek, w którym pikowska BR180 (elektrowóz DB AG) zahacza zgarniaczem o napęd zwrotnicy... Ponieważ mam zamiar zaopatrzyć się w tego typu napędy a jednocześnie jestem posiadaczem m.in. wymienionego modelu BR180 chciałbym zapytać czy ktoś mógłby potwierdzić te "rewelacje" lub je zdementować. Jakie są Wasze doświadczenia z napędami zwrotnicowymi PIKO?
Mam pytanie do użytkowników obecnie oferowanych w sprzedaży napędów zwrotnicowych PIKO. Na jednym
z niemieckich forów natrafiłem na wątek, z którego wynika iż wymienione elementy mogą wchodzić w skrajnię taboru, co ciekawe tego samego producenta. Opisano przypadek, w którym pikowska BR180 (elektrowóz DB AG) zahacza zgarniaczem o napęd zwrotnicy... Ponieważ mam zamiar zaopatrzyć się w tego typu napędy a jednocześnie jestem posiadaczem m.in. wymienionego modelu BR180 chciałbym zapytać czy ktoś mógłby potwierdzić te "rewelacje" lub je zdementować. Jakie są Wasze doświadczenia z napędami zwrotnicowymi PIKO?