W obydwu szopach ponoć w dalszym ciągu stoją dwie drezyny. Osobiście tego nie widziałem ale pisząc, że tak jest, bazuję na powszechnie dostępnych informacjach. Jedną z tych drezyn jest drezyna Dm 615, własność pana Dariusza Podsiadłego (foto. Michał Izydorczak ze strony: http://www.kolejewask.transport.pwr...blicznego/PL_Naleczowska/PL_NaleczowskaKD.htm ).
Drugie zdjęcie Dm 615 zostało wykonane przez pana Marka Kosmalę w 1999 roku.
Dalej, za szopami tory prowadzą prosto w kierunku terenów tego, co pozostało po cukrowni.
Tory kończą się płotem i gruzowiskiem za nim.
Zdjęcie zrobione przez pana Jarka Franczyka pokazuje jak wyglądał "okręt flagowy" Opola Lubelskiego, czyli cukrownia w 2007 roku. Zdjęcie pochodzi ze strony Ogólnopolskiej Bazy Kolejowej.
Torowisko na stacji w Opolu, również zostało wyprodukowane przez koncern Krupp i należy do jednych z najstarszych na całej sieci torów NKW.
Jednak zdarzają się i starsze elementy innych producentów.
Niestety, o minionej świetności byłej sieci zakładowej cukrowni Opole, dzisiaj jedynie świadczą poprzerywane i zarastające odnogi torów. Cukrownia, tak samo jak Tytanik (RMS Tytanic), została pochłonięta przez otchłań morza historii.
PS. Może ktoś z Kolegów fachowców kolejowych, ma więcej informacji, zdjęć lub rysunków drezyny Dm 615?
Drugie zdjęcie Dm 615 zostało wykonane przez pana Marka Kosmalę w 1999 roku.
Dalej, za szopami tory prowadzą prosto w kierunku terenów tego, co pozostało po cukrowni.
Tory kończą się płotem i gruzowiskiem za nim.
Zdjęcie zrobione przez pana Jarka Franczyka pokazuje jak wyglądał "okręt flagowy" Opola Lubelskiego, czyli cukrownia w 2007 roku. Zdjęcie pochodzi ze strony Ogólnopolskiej Bazy Kolejowej.
Torowisko na stacji w Opolu, również zostało wyprodukowane przez koncern Krupp i należy do jednych z najstarszych na całej sieci torów NKW.
Jednak zdarzają się i starsze elementy innych producentów.
Niestety, o minionej świetności byłej sieci zakładowej cukrowni Opole, dzisiaj jedynie świadczą poprzerywane i zarastające odnogi torów. Cukrownia, tak samo jak Tytanik (RMS Tytanic), została pochłonięta przez otchłań morza historii.
PS. Może ktoś z Kolegów fachowców kolejowych, ma więcej informacji, zdjęć lub rysunków drezyny Dm 615?