Z tego co sie dowiedziałem, to sposób zarządzania ta kolejka przypomina jedna wielka nieudolna firmę. Pomijając to co wszyscy juz wiemy o historii dofinansowania i sposob rozgospodarowania finansów. To najbardziej bolesny jest fakt, ze na ich obiekcie stoi drugi skład klas rumuńskich, oraz dwa lxd2 z henschlami. I sa one sukcesywnie kanibalizowane. Podobno Henschel’e oba ( będące w najlepszym stanie ,przed odbudowy kolejki) nie zostały dokończone podczas naprawy i brak specjalistów nie pozwolił na ich uruchomienie. Dzisiaj podobno jest to jeszcze bardziej utrudnione, z powodu pozyskiwania z nich części. Wiec na powrót parowozu... nie liczyłbym na szybkie pojawienie sie go, o ile w ogóle. To co jeździ robi dobre wrażenie, ale dzisiaj wiem Jakim kosztem. Na usta mi sie ciśnie, stan dworca w Niechorzu. Pamietam lepsze czasy tego budynku. Obecnie pokazuje doskonale stan obecny całej kolejki.