• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Nadmorska Kolej Wąskotorowa

Pt47-106

Znany użytkownik
Reakcje
564 11 5
#85
Obraz 084d.jpg
Obraz 085d.jpg

[DOUBLEPOST=1415575610,1415575238][/DOUBLEPOST]MBxd1-355 12.02.2000 Gryfice
Mbxd1-355 120200 gryfice.jpg

MBxd1-355 na ternie Muzeum w Gryficach
mbxd1-355.jpg
Obraz 031.jpg
Obraz 042.jpg
Obraz 054d.jpg

MBxd1-358 12.02.2000 Gryfice
Mbxd1-358 120200 gryfice.jpg

MBxd1-358 na ternie Muzeum w Gryficach
mbxd1-358.jpg
Obraz 027.jpg
Obraz 048d.jpg
Obraz 056d.jpg
 

Prezes TS

Expert
Ekspert
Reakcje
1.054 25 2
#97
- ten parowóz pracował na parze nasyconej, wiec to typ Dn2t.
/w odróżnieniu od numeru 3502 posiada on płaskie suwaki/

MBxd1-399 12.02.2000 Gryfice
- to wagon motorowy o numerze 359 /najwyższy numer z MBxd1 na 1000mm/, numeru 399 nie było.

Tya6-3326 typ1Cn2t 1919r Monachium Niemcy 12.02.2000 Gryfice
- to chyba tak z rozpędu ...
Parowóz Tya6-3326 wyprodukowała firma Jung z Jungenthal.

A dwa z pośród prezentowanych wagonów motorowych tak wyglądały jeszcze w normalnej eksploatacji.

A 226 c.jpg

Spotkanie, MBxd1-355, -348, -359, Gryfice 07.06.1983, fot.T.Suchorolski
[DOUBLEPOST=1471284340,1471283868][/DOUBLEPOST]Proszę zwrócić też swą uwagę na tory ...
W minionej epoce jakoś trawy na międzytorzu nie było ...