Witam Wszystkich !
Chciałbym zaprezentować wycinek szlaku kolejowego linii drugorzędnej.
Podstawowym założeniem była łatwość przechowywania, przenoszenia, manipulacji z jednoczesną możliwością tworzenia rozbudowanego układu tam, gdzie jest to potrzebne. Druga sprawa to maksymalna prostota konstrukcji.
Wybrałem następujące rozwiązanie: ekspozycja wysokości szyny od podłogi 55 mm. Na wysokość składa się profil czołowy o wysokości 40 mm, listwa 10 mm imitująca nasyp, imitacja podsypki z paska tektury o grubości 2 mm oraz sam tor PECO Code 55 o wysokości 3 mm.
Podstawową szerokość odcinka szlakowego określiłem na 126 mm z nieograniczona możliwością rozbudowy. Długość na 450 mm. Łączenie odcinków modułowych na śruby lub kołki drewniane. Połączenia elektryczne pomiędzy skrzynkami na złączkach XT 60.
Chciałbym zaprezentować wycinek szlaku kolejowego linii drugorzędnej.
Podstawowym założeniem była łatwość przechowywania, przenoszenia, manipulacji z jednoczesną możliwością tworzenia rozbudowanego układu tam, gdzie jest to potrzebne. Druga sprawa to maksymalna prostota konstrukcji.
Wybrałem następujące rozwiązanie: ekspozycja wysokości szyny od podłogi 55 mm. Na wysokość składa się profil czołowy o wysokości 40 mm, listwa 10 mm imitująca nasyp, imitacja podsypki z paska tektury o grubości 2 mm oraz sam tor PECO Code 55 o wysokości 3 mm.
Podstawową szerokość odcinka szlakowego określiłem na 126 mm z nieograniczona możliwością rozbudowy. Długość na 450 mm. Łączenie odcinków modułowych na śruby lub kołki drewniane. Połączenia elektryczne pomiędzy skrzynkami na złączkach XT 60.