• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

my layout villa opicina slovenja croatia

mafo

Moderator Forum Samochodowego
Zespół forum
Reakcje
23.845 386 20
Welcome Gianluca. Very nice movie. Wow, your layout must be very big. Gongratulations. (y)

mattia

Znany użytkownik
Reakcje
81 1 0
Ciao Gianluca ! Buon divertimento sul nostro forum . Sei un grande modellista ,e Tuo lavoro bellissimo(y) Un grande augurone da parte mia.

OP
OP
lokomotiva

lokomotiva

Nowy użytkownik
Reakcje
9 0 0
thank to all[DOUBLEPOST=1383750120,1383749649][/DOUBLEPOST]My plastic modular description-
the current size is 3x3 meters with a structure of 6 modul.ha received a revamp last year
, leaving only the part of the original station had old layout ''museum''il more 'than twenty 'new year are the two passers-side B-side entrance and exit station, the last and' under construction at this time-
Armament and 'hoarse switches with self-built parts visibili.solo hoarse about whether old-line
represents a secondary station with four tracks and a small goods yard, depot turntable steam and calls for the coal mine-
the line and 'single-track line until deflected
towards Dalmatia and the sea with only diesel line ends station in the fantasy-shoveled
the other line leads to the Croatian border station sapjane made between the real and unreal, where changes can be done at 3000V traction 25/50kv-
buildings and works of art are self-made and commercial management and and 'fully analog
setting is the 'line from the Trieste Karst in the woods that go to ljubljana Jesenice former border with Austria and
pushes toward the coast Dalmatian ........
many photos of my layout...................
[DOUBLEPOST=1383750285][/DOUBLEPOST]
thank to all[DOUBLEPOST=1383750120,1383749649][/DOUBLEPOST]My plastic modular description-
the current size is 3x3 meters with a structure of 6 modul.ha received a revamp last year
, leaving only the part of the original station had old layout ''museum''il more 'than twenty 'new year are the two passers-side B-side entrance and exit station, the last and' under construction at this time-
Armament and 'hoarse switches with self-built parts visibili.solo hoarse about whether old-line
represents a secondary station with four tracks and a small goods yard, depot turntable steam and calls for the coal mine-
the line and 'single-track line until deflected
towards Dalmatia and the sea with only diesel line ends station in the fantasy-shoveled
the other line leads to the Croatian border station sapjane made between the real and unreal, where changes can be done at 3000V traction 25/50kv-
buildings and works of art are self-made and commercial management and and 'fully analog
setting is the 'line from the Trieste Karst in the woods that go to ljubljana Jesenice former border with Austria and
pushes toward the coast Dalmatian ........
another video with all layout of my layout...................
[DOUBLEPOST=1383750361][/DOUBLEPOST]sorry this is a new video...

mattia

Znany użytkownik
Reakcje
81 1 0
Ciao Gianluca ! Prossimi informazioni di tuoi treni e tuo plastico metti sull tema" Koleje innych krajów" ,come ho fatto moderatore con ultimo tuo messagio . Posto dove hai cominciato mostrare suo plastico e sezione di modellismo automobilistico e tutto torno del mondo di auto , camion e autobus;):)
Sezione di "Koleje innych krajów" e sezione di modellismo ferroviario estero e di tutto mondo ,
e poi treni veri e di tutto torno di loro .

Ostatnio edytowane:

Irokez46

Znany użytkownik
Reakcje
10.407 47 0
A ja proponuję zakończyć tą rozmowę w języku włoskim czy jak mu tam jest i przejśc na angielski.Nie każdy może pochwalic się rodowodem włoskim i znajomościa tegoż języka.

corwin

Administrator
Zespół forum
Reakcje
307 2 3
A ja proponuję zakończyć tą rozmowę w języku włoskim czy jak mu tam jest i przejśc na angielski.Nie każdy może pochwalic się rodowodem włoskim i znajomościa tegoż języka.
W pełni popieram. Na forum używamy języka polskiego dodatkowo dopuszczamy język angielski jako obecny standard w komunikacji międzynarodowej.

On our forum we are using polish language and English is allowed for foreign users. Please use Italian on private conversations if you like.

mattia

Znany użytkownik
Reakcje
81 1 0
W pełni popieram. Na forum używamy języka polskiego dodatkowo dopuszczamy język angielski jako obecny standard w komunikacji międzynarodowej.

On our forum we are using polish language and English is allowed for foreign users. Please use Italian on private conversations if you like.
Witam ! Nie każdy jest dobry w pismie z jezyka angielskiego[DOUBLEPOST=1383923063,1383922587][/DOUBLEPOST]
...Nie każdy może pochwalic się rodowodem włoskim i znajomościa tegoż języka.
No nie każdy !!!:) Tak samo jak nie każdy zna biegle jezyk angielski w pismie jak i niemiecki:D;)

corwin

Administrator
Zespół forum
Reakcje
307 2 3
Witam ! Nie każdy jest dobry w pismie z jezyka angielskiego.

No nie każdy !!!:) Tak samo jak nie każdy zna biegle jezyk angielski w pismie jak i niemiecki:D;)
Nie każdy musi być dobry - ale to jednak język międzynarodowy. Poza tym kolega pisał po angielsku - to Ty wrzuciłeś włoski, jak chcesz po włosku to zawsze możesz napisać wiadomość prywatną. Po prostu polski i angielski to standard komunikacji na forum. Nawet na dole strony możesz sobie wybrać czy chcesz mieć forum po polsku czy po angielsku.