Model lokomotywy elektrycznej:
-Producent - MTH
-Nr katalogowy – 80-2044-1
-Nr inwentarzowy - #6451
-Zarząd – Companhia Paulista, Brazylia
-Ilość osi – 12, w układzie 2’Do’Do’2, bez gumek antypoślizgowych
-Długość – ok. 32,4 cm
Zalety:
- tzw. full bajer (nie dla wszystkich to musi być zaleta), zagospodarowane 28 funkcji DCC, w tym obsługa pantografów, sprzęgów, dźwięki, w tym rozmowy po pseudorosyjsku;
- „wyskalowana” prędkość;
- bardzo dobre właściwości jezdne;
- ogólna jakość wykonania i pakowania.
Wady:
- niewłaściwe oznaczenie numeru, powinno być #6451, jest #451.
Model przedstawia jedną z pięciu lokomotyw, które GE sprzedał do Brazylii po fiasku finalizacji transakcji ze Stalinem na skutek wybuchu zimnej wojny. Pierwotnie lokomotywy były przeznaczone do sprzedaży do ZSRR i obsługi linii transsyberyjskiej. Łącznie wyprodukowano 20 szt., z czego najwięcej – 12 – trafiło na Milwaukee Road, gdzie przybrały bardziej znany przydomek „Little Joe”, 5 trafiło do Brazylii do CP i były nazywane „Russa”, a 3 do South Shore, gdzie zwano je „800tkami”.
Niektóre z egzemplarzy, które trafiły do Brazylii wiernie służyły do końca lat 90tych, najpierw pod egidą CP, później Fepasa, aż do prywatyzacji i całkowitej likwidacji trakcji elektrycznej.
-Producent - MTH
-Nr katalogowy – 80-2044-1
-Nr inwentarzowy - #6451
-Zarząd – Companhia Paulista, Brazylia
-Ilość osi – 12, w układzie 2’Do’Do’2, bez gumek antypoślizgowych
-Długość – ok. 32,4 cm
Zalety:
- tzw. full bajer (nie dla wszystkich to musi być zaleta), zagospodarowane 28 funkcji DCC, w tym obsługa pantografów, sprzęgów, dźwięki, w tym rozmowy po pseudorosyjsku;
- „wyskalowana” prędkość;
- bardzo dobre właściwości jezdne;
- ogólna jakość wykonania i pakowania.
Wady:
- niewłaściwe oznaczenie numeru, powinno być #6451, jest #451.
Model przedstawia jedną z pięciu lokomotyw, które GE sprzedał do Brazylii po fiasku finalizacji transakcji ze Stalinem na skutek wybuchu zimnej wojny. Pierwotnie lokomotywy były przeznaczone do sprzedaży do ZSRR i obsługi linii transsyberyjskiej. Łącznie wyprodukowano 20 szt., z czego najwięcej – 12 – trafiło na Milwaukee Road, gdzie przybrały bardziej znany przydomek „Little Joe”, 5 trafiło do Brazylii do CP i były nazywane „Russa”, a 3 do South Shore, gdzie zwano je „800tkami”.
Niektóre z egzemplarzy, które trafiły do Brazylii wiernie służyły do końca lat 90tych, najpierw pod egidą CP, później Fepasa, aż do prywatyzacji i całkowitej likwidacji trakcji elektrycznej.
Załączniki
-
104,3 KB Wyświetleń: 127
-
103,3 KB Wyświetleń: 118
-
119,3 KB Wyświetleń: 119
-
118,8 KB Wyświetleń: 118
-
112 KB Wyświetleń: 116
-
127 KB Wyświetleń: 117
-
116,4 KB Wyświetleń: 121
-
102,7 KB Wyświetleń: 120
Ostatnio edytowane: