• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Model fabryczny MTB - modele lokomotyw serii ET21

ffox

Administrator
Zespół forum
Reakcje
3.454 12 0
#9
Jak zawsze w przypadku MTB, model wygląda jakoś dziwnie... jakby oskalpowany - i nie biorę pod uwagę brak oznaczeń.
Ale zobaczymy, jak wymiary będą ok to coś się na pewno uda poprawić we własnym zakresie.
Fajnie, że zrobili dwa typy żaluzji.
Tylko ten zgarniacz coś nie teges.
 

xxx

Znany użytkownik
Reakcje
3.498 35 0
#10
Jak dla mnie piękna sprawa. Pewnie coś tam trzeba będzie podłubać, coś tam sobie poprawić ale to i w Roco robię i w Piko. O ile poprzednie modele MTB sobie darowałem to ten już trafił w mój gust. Fajnie, że wstawiłeś taką nowość. Co do żaluzji to chyba miały jeden rodzaj , po jednej stronie duże a po drugiej w pasie górnym.
 

Pantograf

Znany użytkownik
Reakcje
995 62 25
#14
Nie wnikam, kto co kupuje... Ale nadal nie rozumiem jak można kupować za tłuste PLN-y wyroby MTB. Miałem okazję kupić SU46 za cenę poniżej rynkowej... Uważam jedenak, że jak detale można (trzeba) uprościć, tak bryła modelu powinna być dobra. MTB tylko pokazało, że nie ważne jak "ciosana" bryła sprzeda się w u nas bez probkemu... Przykre to widząc jakie nadzieję są z ET21, trzeba być naprawdę olbrzymim optymistą aby mieć nadzieję, że ten model będzie lepszy niż SU46 czy EU/EP05.
 
Ostatnio edytowane:

xxx

Znany użytkownik
Reakcje
3.498 35 0
#15
Mam książkę z dawnych czasów o ET21 i z ciekawości dzięki wpisowi Kolegi Andrzeja Harasska zerknę jak to wyglądało do jakiej numeracji. Sam teraz się zaciekawiłem czy ta zmiana to było do końcowego numeru pierwszej serii produkcyjnej. Dla mnie fantastyczna wiadomość jest taka, że akurat ten typ i seria pojawi się w modelu.
 

Rysiek

Znany użytkownik
FREMO Polska
KSK Wrocław
Reakcje
2.482 35 1
#16
lokomotywy serii ET21 na PKP miały 3 rodzaje żaluzji:
nr 01 - 69 z obu stron takie same - w górny pasie miedzy wszystkimi oknami:
https://www.parowozy.pl/ekspozycja/elektryczne/et21/
nr 70 - 310 z jednej strony duże a z drugiej w górnym pasie miedzy oknami:
http://www.wgk.cal.pl/details.php?image_id=4713
nr 311 - 658 z jednej strony duże a drugiej w górnym pasie miedzy oknami ale krótsze
http://www.wgk.cal.pl/details.php?image_id=20637&mode=search&sessionid=lu5ldc16jf4fsk02cg5chuot24
 

Podobne wątki