• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

MTB - modele lokomotyw serii ET21

xxx

Znany użytkownik
#22
Dzisiaj zwiedziłem stoisko MTB i modele wizualnie co jasne nie wymiarowo jednak na żywo robią lepsze wrażenie niż na zdjęciach makro.
Ja tylko dodam, że wg. ulotki katalogowej ET21 w malowaniu seledynowo-zielonym bez żółtego pasa ma mieć numer 533 , z tego co dopytałem epoka IV. Chyba już tylko ja mam nadzieję, że może to być maszyna z Karsznic ;) .
 

Andrzej Harassek

Moderator For Prawdziwa Kolej Koleje Innych Krajów
Zespół forum
Donator forum
#23
Czyli na podstawie ww tekstu żaluzje w modelu są do bani, są skrócone przy zewnętrznych oknach a powinny być skrócone przy srodkowym...mtb
Czyżby? ;)

IMG_2539b.JPG


I ten sam model z drugiej strony:

IMG_2536b.JPG


A na poważnie, źle skrócone żaluzje miał drugi model, którego samo pudło z żółtymi czołami wystawiono w gablocie. Miejmy nadzieję, że będą dostępne różne wersje, a ewentualne błędy zostaną jeszcze poprawione. I jeszcze zdjęcie od czoła, może łatwiej będzie ocenić prawidłowość proporcji. Ale z oceną modelu wstrzymałbym się do chwili, gdy będzie dostępny wykończony model z produkcji.

IMG_2538b.JPG
 

darekgd

Nowy użytkownik
Nostalgia Za Parą
#24
Czyżby? ;)

Zobacz załącznik 604975

I ten sam model z drugiej strony:

Zobacz załącznik 604976

A na poważnie, źle skrócone żaluzje miał drugi model, którego samo pudło z żółtymi czołami wystawiono w gablocie. Miejmy nadzieję, że będą dostępne różne wersje, a ewentualne błędy zostaną jeszcze poprawione. I jeszcze zdjęcie od czoła, może łatwiej będzie ocenić prawidłowość proporcji. Ale z oceną modelu wstrzymałbym się do chwili, gdy będzie dostępny wykończony model z produkcji.

Zobacz załącznik 604977
To teraz porównaj z żółtm czołem... Na zdjęciu @ALA i link www poniżej @ Rysiek
 

Rysiek

Znany użytkownik
KSK Wrocław
#26
Ja tylko dodam, że wg. ulotki katalogowej ET21 w malowaniu seledynowo-zielonym bez żółtego pasa ma mieć numer 533 , z tego co dopytałem epoka IV. Chyba już tylko ja mam nadzieję, że może to być maszyna z Karsznic ;) .
z tymi żaluzjami to lokomotywa powinna mieć numer w zakresie numeracji 70 - 310 bo 533 miała krótsze żaluzje
 

Bodek

Aktywny użytkownik
#27
To może ktoś władający językiem Wojaka Szwejka mógłby podesłać im powyższą analizę wyglądu poszczególnych wersji ET21, żeby babola nie strzelili?
Na pierwszy rzut oka ten model sputnika wygląda bardzo obiecująco i zdecydowanie lepiej niż SU46, ktora od razu wyglądała na przewymiarowaną.
 
1
#30
Ale na szczęście przynajmniej jedna wersja żaluzji jest prawidłowa.
Oby producentowi udało się wyprodukować model z tego zakresu numerów
I sam kształt pudła też. Z tego co zrozumiałem z dyskusji.
Może nie wyciągajmy wniosków na podstawie paru zdjęć.

Dwa lata temu też wszyscy piali z zachwytu nad ST43 od MTB, a jak się to skończyło to wszyscy wiedzą.
 

J1974H0

Znany użytkownik
#32
Sam na ET21 bym się skusił :) Pomimo, że nie lubię MTB. Mówili coś kiedy ma wyjść ten sputnik ?
ET21-533 epoka IV. Cena około 800 PLN.... http://www.modelmania.com.pl/product_info.php?products_id=106253
Ponoć w standardzie jest już zamontowany głośnik. Na plus pięciobiegunowy motor i to, że model jest wyposażony w oświetlenie kabiny - dla obu kierunków jazdy i światła manewrowe Tb1. Złącze dekodera Plux22. Światła Białe/Czerwone zmienne zgodnie z kierunkiem jazdy. Waga modelu 0,61 kg. Minimalny łuk toru 380mm.
Jako ciekawostkę warto nadmienić, że w tym samym sklepie ET22 od PIKO kosztuje 699zł...
 
Ostatnio edytowane:

Bernard Sobczyk

Aktywny użytkownik
SKMK
#33

404W

Znany użytkownik
#34
ET21-533 epoka IV. Cena około 800 PLN.... http://www.modelmania.com.pl/product_info.php?products_id=106253
Ponoć w standardzie jest już zamontowany głośnik. Na plus pięciobiegunowy motor i to, że model jest wyposażony w oświetlenie kabiny - dla obu kierunków jazdy i światła manewrowe Tb1. Złącze dekodera Plux22. Światła Białe/Czerwone zmienne zgodnie z kierunkiem jazdy. Waga modelu 0,61 kg. Minimalny łuk toru 380mm.
Jako ciekawostkę warto nadmienić, że w tym samym sklepie ET22 od PIKO kosztuje 699zł...
To teraz trzeba sprawdzić w temacie o ET21, czy to ta wersja, którą udało im się zrobić poprawnie, czy ta błędna.
 

Andrzej Harassek

Moderator For Prawdziwa Kolej Koleje Innych Krajów
Zespół forum
Donator forum
#35
Głośnik firmowy jest na tyle słaby że lepiej wymienić go za ok 30zł na nowy typ "kostka cukru".
A skąd Kolega Bernard wie, jaki będzie ten głośnik, skoro nawet sam fakt jego umieszczenia jest opatrzony słowem "ponoć"?
To teraz trzeba sprawdzić w temacie o ET21, czy to ta wersja, którą udało im się zrobić poprawnie, czy ta błędna.
Kolega Rysiek już to wyjaśnił:
http://forum.modelarstwo.info/threads/mtb-modele-lokomotyw-serii-et21.44070/#post-751267
 

Bernard Sobczyk

Aktywny użytkownik
SKMK
#36
A skąd Kolega Bernard wie, jaki będzie ten głośnik, skoro nawet sam fakt jego umieszczenia jest opatrzony słowem "ponoć"?
/QUOTE]
Optymistycznie założyłem na podstawie doświadczeń z obdukcji głośnika oraz instalacji dźwięku w innym modelu tejże firmy☺️. Oczywiście teoria, jak każda inna, jest dobra, do tej chwili, puki nie zostanie obalona☺️
 

J1974H0

Znany użytkownik
#38
Pytanie panowie, patrzę i patrzę i jeśli dobrze widzę to ten element (imitacja elektromagnesu) jest przedłużeniem wózka i się razem z nim obraca. Tak było w oryginale?

(crop ze zdjęcia kolegi ALA na pierwszej stronie)

21.jpg


21_2.jpg


...i żeby nie było, niczego się nie czepiam, tylko zapytuję.
 
Ostatnio edytowane:

teigrekty2

Znany użytkownik
#39

Podobne wątki