Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.
http://www.audiovis.nac.gov.pl/obraz/81785/h:158/
Odbudowa mostu kolejowego na Dunajcu w Bogumiłowicach przez żołnierzy 2 Batalionu Mostów Kolejowych - fragment budowy. Próba prowizorycznego mostu kolejowego 1934
Most w Zaleszczykach nad DNiestrem lata 20 - 30
[DOUBLEPOST=1425845468,1425844853][/DOUBLEPOST]Most kolejowy na Warcie pod Sieradzem 1927 r.
Most na Rudawie w Rudawie , oraz po remoncie przy posterunku odgałęźnym Rudzice( dolna część kamienno-ceglana pamięta jeszcze czasy CK ,beton współczesna wariacja).
Chrzypsko zmobilizowało mnie do wstawienia jeszcze paru zdjęć z wypadu rowerowego wzdłuż linii 357 na odcinku Wiry - Szreniawa. Na tym odcinku są pięć wiaduktów, dwa częściowo rozebrane. Do pierwszego i piątego nie udało mi się dojechać. Przy okazji kolejnej wycieczki, postaram się tam dotrzeć i oczywiście umieszczę zdjęcia.
Jadąc od strony Wir w kierunku Szreniawy dojeżdżamy do pozostałości po wiadukcie (pierwszy będzie później ).
Następny jest czynny, w okolicy Szreniawskiej we Wirach.
Kolejny w okolicy Komornik też jest częściowo rozebrany. Na zdjęciach widać pozostałość po drodze oraz granitowe słupki drogowe.
Kolejną ciekawostką jest przepust kolejowy. Bardzo ciekawa jest jego konstrukcja. Budowla na kształt kaskady.
Tor kolejowy w tym miejscu jest na małym łagodnym zboczu.