• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Mosty i wiadukty kolejowe.

prepik

Znany użytkownik
Może most nie najpiękniejszy, ale ma ciekawą historię . Cikowice koło Bochni, most na rzece Rabie po modernizacji linii E-30 . Zdjęcia archiwalne mostu wklejone w filmik są z mojego archiwum.
 

Zdrada69

Moderator Skala 1:220 (Z)
Zespół forum
No logiki w tym nie widać - wyburzenie dwóch wiaduktów raczej problemu wąskiego gardła nie rozwiąże z tego piszą a jedynie trochę skróci to wąskie gardło - a jak przyjdzie do budowy docelowego wiaduktu to pewnie ruch będzie trzeba zamknąć albo zastosować droższe rozwiązania. Nie jestem specjalistą i biorę to jedynie na chłopski rozum ...
 

Tomek K

Znany użytkownik
FREMO Polska
KKMK
Linia 95 Kraków Mydlniki - Podłęże jest dwutorowa. Po zamknięciu podg. Dłubnia tor Nr 2 na szlaku Kraków Batowice - podg. Dłubnia został zamknięty, a na szlaku podg. Dłubnia - Kraków Nowa Huta NHA pozostał czynny jako przedłużenie łącznicy Racioborowice - Dłubnia. Obecnie trwają prace przy odbudowie podg. Dłubnia i remoncie toru Nr 2 pomiędzy NHA i podg. Kościelniki i Podłężem.
 

Zdrada69

Moderator Skala 1:220 (Z)
Zespół forum
Fajna ta ostatnia fotka ! @prepik masz może więcej zdjęć tego składu ? Wymieszane nisko i wysokoburtowe węglarki czy tylko ta jedna niska na końcu ? Ciekawe dlaczego tak zestawione ?
 
Autor wątku Podobne wątki Forum Odpowiedzi Data
Prawdziwa kolej 1
Prawdziwa kolej 0

Podobne wątki