• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Moje samochody w skali 1:43

Yhim

Nowy użytkownik
Reakcje
0 0 0
#1
Witam, jestem początkującym modelarzem, więc liczę na jakieś wskazówki od was. Pokażę wam natomiast teraz, jak prezentuje się moja kolekcja aktualnie. Dziś zaprezentuję wam BMW 335i oraz Porsche Dino. Zapraszam do udzielania odpowiedzi i ewentualnych podpowiedzi.
Pozdrawiam Yhim
CAM00435[1].jpg
CAM00436[1].jpg
CAM00437[1].jpg
CAM00438[1].jpg
CAM00439[2].jpg
 
OP
OP
Yhim

Yhim

Nowy użytkownik
Reakcje
0 0 0
#3
Kolekcjonerem jestem obecnie, ale za niedługo kupuję mój pierwszy model do sklejania. Chociaż posiadam dwa sklejone modele, jeden to właśnie to Porsche Dino, a drugi to model polskiej tankietki TKS w skali 1:87, nie jestem z niego w 100% zadowolony. Myślę, że jeśli chodzi o modele do sklejania, to lepsze będą te większe (1:76/1:72, lub większe). Pozdrawiam.
 

mafo

Moderator Forum Samochodowego
Zespół forum
Reakcje
23.559 386 20
#5
Witaj na forum. Całkiem, całkiem te modele. Ale w BMW nie podobają mi się koła, wyglądają tak jak w zabawkowych matchboxach. W Porsche za bardzo odstaje zderzak przedni z prawej strony. Natomiast Ferrari ciekawe, nie powala jakością, no i te opony z terenowym bieżnikiem mi tu nie pasują.
 

Maverick

Znany użytkownik
Reakcje
395 37 5
#6
No to właśnie jesteśmy świadkami jak słowo "model" traci na swojej wartości. Dla mnie osobiście to co zostało tu pokazane ma tyle wspólnego z modelami co krzesło z krzesłem elektrycznym. :rolleyes:
 

teigrekty2

Znany użytkownik
NAMR
Reakcje
3.860 111 7
#7