• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Kolekcja Moje osobówki - mafo

Astro

Aktywny użytkownik
OP
OP
Mafo

Mafo

Moderator Forum Samochodowego
Zespół forum
Słuszna uwaga. Trzeba mu pomalować felgi, srebrne brzegi zderzaka i brezentowy dach zrobić w innym kolorze.
A wzór łuku występował w obu wersjach, z tego co pamiętam. ;)
 
OP
OP
Mafo

Mafo

Moderator Forum Samochodowego
Zespół forum
Ostatnio Brekina wydała kolejny model starego BMW 326. Miniaturka ciekawa, tylko widać w niej jakieś cofnięcie się Brekiny w detalach. Do tej pory brekinowe modele miały przednie światła przezroczyste, a tu zonk... :mad::confused:, przednie światła są malowane srebrną farbą...o_O:rolleyes: No a znaczki BMW w komplecie, grill zrobiony jak należy, boczne wloty powietrza też pomalowane, a światła przednie to po prostu jakaś masakra... A i cena modelu z tego powodu wcale nie mniejsza... :mad:
Dziś dwie wersje, różniące się właściwie grillem, oczywiście poza kolorem nadwozia..;)

 BMW 326 Brekina 01.jpg
 BMW 326 Brekina 02.jpg
 BMW 326 Brekina 03.jpg
 BMW 326 Brekina 04.jpg
 BMW 326 Brekina 05.jpg
 
OP
OP
Mafo

Mafo

Moderator Forum Samochodowego
Zespół forum
ale jak widać wszyscy producenci tną koszty naszym kosztem.
No i nie do końca się z tym zgodzę. Bo właśnie w tym samym czasie Brekina wydała kolejną wersję modelu EMW i tu światła są przezroczyste. Takie działanie jest dla mnie niezrozumiałe, tym bardziej, że malowanie jest dwukolorowe, a koła to już cztery kolory. No a cena taka sama...

 EMW 326 Brekina 01.jpg
 EMW 326 Brekina 02.jpg
 EMW 326 Brekina 03.jpg
 EMW 326 Brekina 04.jpg
 EMW 326 Brekina 05.jpg
 

Brodagaz

Znany użytkownik
Maciek wydaje mi się że to zależy od konstrukcji świateł, moim skromnym zdaniem łatwiej jest zrobić światła które są w jednej bryle samochodu , bo jest to po prostu otwór a w środek od spodu wkłada się odpowiedni kawałek przezroczystego plastiku , gdy jednak światła są osobnym elementem wymaga to więcej pracy, tak mi się wydaje ale oczywiście mogę się mylić. Z tego co pamiętam Brekina zawsze te wystające poza nadwozie reflektory malowała jak do tej pory :)
 
OP
OP
Mafo

Mafo

Moderator Forum Samochodowego
Zespół forum
Z tego co pamiętam Brekina zawsze te wystające poza nadwozie reflektory malowała jak do tej pory :)
Może masz rację Marcinie, ale dzisiejsza technologia pozwala na zrobienie tych świateł przezroczystych, no ale... Wielcy producenci to wielcy producenci i liczy się sprzedaż, tak jak napisałeś wcześniej... ;)
 
OP
OP
Mafo

Mafo

Moderator Forum Samochodowego
Zespół forum
Dziś kolejne dwa staruszki i to właściwie podwójne. Nie dość, że modele starych samochodów, to i stara produkcja.
Pierwszy to Goggomobil, który był produkowany w połowie lat 50 ubiegłego wieku przez bawarskie przedsiębiorstwo Glas, jako jeden z konkurentów dla BMW Isetta. Miniaturka zrobiona przez IMU. Drugi to rzeczona właśnie BMW Isetta. Miniaturka zrobiona przez Wikinga.

GoGo Mobil IMU 01.jpg
GoGo Mobil IMU 02.jpg
GoGo Mobil IMU 03.jpg



BMW Isetta Wiking 01.jpg
BMW Isetta Wiking 02.jpg
BMW Isetta Wiking 03.jpg
 

Astro

Aktywny użytkownik
Może masz rację Marcinie, ale dzisiejsza technologia pozwala na zrobienie tych świateł przezroczystych, no ale... Wielcy producenci to wielcy producenci i liczy się sprzedaż, tak jak napisałeś wcześniej... ;)
W moim odczuciu jest to stosunkowo prosty element do wykonania. Wystarczy zrobić całą lampę w przezroczystm plastiku, pomalować od tyłu chromem, a na to nałożyć kolor. Wtedy mamy dwa pozytywy: głębię reflektora, czyli większy realizm i zadowolonego Maćka, co nie jest bez znaczenia... Tylko po co się wysilać. Maćku czy przeez taką politykę firmy odwrócisz się od Brekiny?
 

Podobne wątki