• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Modele taboru z kartonu

OP
OP
Pt47-106

Pt47-106

Znany użytkownik
Reakcje
564 11 5
#21
Skończony model SU46 skali HO proszę nie zwracać uwagi na datownik jest błędny
100_5084.JPG
100_5086.JPG
100_5087.JPG
100_5088.JPG
100_5089.JPG
100_5090.JPG
100_5091.JPG
100_5092.JPG
100_5093.JPG
[DOUBLEPOST=1407359144,1407358419][/DOUBLEPOST]a teraz na warsztacie jest EP05
100_5083.JPG
100_5082.JPG
 

Załączniki

Hoart

Znany użytkownik
Reakcje
1.970 6 0
#31
Ps. Jak masz zamiar ten parowóz też zezłomować to ja go chętnie odkupię i zapłacę za transport :)
Zobacz załącznik 330621
- ha ! ciekawe czy właściciel kolejnego kolejowego złomexa pójdzie na to ?
- ale załóżmy ,że pójdzie na to -i wiadomo , że po Twojej stronie będzie transport , czyli zabranie tego loka z tego złomexu , - jak ze zdjęc widac ,że lok " o własnych " siłach - czyli po torze nie pojedzie - więc pozostaje załadowanie go na platformę kolejową bądż na gabarytową nisko-podłogówkę samochodową - i pytanie czy jesteś do tego przygotowany? masz dżwig stosowny?
autor na pierwszej stronie zdradził się , posiadaniem w swoim muzeum dzwigu parowego kolejowego o odpowiednim udżwigu( patrz strona pierwsza tego wątku) - ale czy ów dzwig jest na "chodzie" ? - myślę ,że nie - więc trzeba będzie sobie radzic samemu - z tego co widze trudny dostęp do tego loka , można go trochę na linie spróbować zciągnąć - .. no ale to już nie moja sprawa
 

RS11

Znany użytkownik
Reakcje
153 0 0
#32
Ja tam widzę sam gruby złom, zastanawiam się z jakich katastrof pochodziły np. wagony osobowe. Podwozia są tak powyginane że tylko silne uderzenie mogło to spowodować.
 
OP
OP
Pt47-106

Pt47-106

Znany użytkownik
Reakcje
564 11 5
#33
Ta diorama jeszcze nie jest wykończona brakuje pare elementów takich jak bramy wjazdowe oświetlenie garaż dla lokomotywek no i postarzenia i ubrudzenia . Model SM03 pochodzi z wydawnictwa Kartonowy Fan 6/2001 te wydawnictwo wydało pere modeli był one tych numerach 7/20012 wagony i autobus jelcz ,9/2001 EP09,10/2001 wagon 280k
 

Arturoko

Nowy użytkownik
Reakcje
10 0 0
#34
Proponuję trochę wolniej, dokładniej wycinać i dobierać lepszy retusz. Kolekcja fajna, ale za dużo białych krawędzi i źle sklejonych elementów :(

Też nie umiem jakoś cudownie robić, ale się staram i nawet są tego efekty. Szkoda tylko, że mechanik się rozłożył do spania :)

DSC01959.JPG DSC01961.JPG DSC01962.JPG
 

Hoart

Znany użytkownik
Reakcje
1.970 6 0
#35
zastanawiam się z jakich katastrof pochodziły np. wagony osobowe. Podwozia są tak powyginane że tylko silne uderzenie mogło to spowodować.
- to nie z katastrof tylko z gigantycznej zgniatarki zlomu i te pogiecia powstaly nie z udarzenia tylko miazdzenia w zgniataniu kilku pudel wagonow na raz,
- ciekawy obraz malego biznesiku zlomiarskiego prowadzonego przez rodaka gdzies na pograniczu niemiecko-holenderskim na terenie nieczynnego depo, - nasze spalinowki pochodza z zakupu na wyprzedarzy w kraju- troche dziwnie nienaturalnie wygladaja tak jak by byly z papieru -ale to zludzenie powstale na skutek pomalowania celulozowa farba..
-bynajmniej ja to tak odbieram
-
 
Ostatnio edytowane:

Railways

Znany użytkownik
Reakcje
957 15 0
#37
SN61 z doczepianym wagonem klasy 2 z drzwiami w środku jeździłem do babki parenaście lat temu linią 207 z Torunia Wschodniego do Malborka. Śp Babka była walnieta na głowę dewotką religijną i lubiła się w chodzeniu do domku z krzyżykiem gdzie kolesie w sukienkach biadolili ludziom we wsi co mją robić. Więc nagadałem bzdur babce, że ide na koleisa w sukience. Resztę historii można sobie dopowiedzieć:D. Na wysokości Chełmży wspomniany już SN61 z wagonikiem, gdzie jeszcze istniał mostek nad przejazdem kolejowym trąbił jak by zarzynano kury na fermie. Wysiadałem wówczas w Firlusie, gdzie swego czasu była kasa biletowa z piecem kaflowym. Kobita z kasy przychodziła na 40 min przed przyjazdem składu by sprzedać bilety ale pamiętam, że np. w zimę to ten piec kaflowy dawał ciepłem jak trzeba (szczególnie, że do stacji dryłowałem z buta 3km). Latem natomiast można było się raczyć zimnymi bowarami z pobliskiej meliny ala pub wiejski;) Laski prawie wszystkie były całkiem ładne i podatne na wciskanie taniego kitu;). Z tego co mi wiadomo tego budynku już nie ma:(- stacyjnego oczywiście:niepewny:
 
Ostatnio edytowane:

Podobne wątki