• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Moje modele kolejowe

OP
OP
sebek1974

sebek1974

Aktywny użytkownik
Reakcje
1.001 1 1
#41
@sebek1974 fotki i prezentacja jak zawsze bardzo ładna. Świetne masz te dioramy i tapety. Naszła mnie taka refleksja możesz zrobić ich zdjęcia np na stole/podłodze w zależności od tego gdzie sie mieszczą i cyknąć fotkę taką ogólną dającą obraz tego jak to wielkie jest ;) Będe bardzo wdzięczny. Lubię takie zakulisowe tajemnice ;)
Cześć pado, dziękuje bardzo. Chyba już wiesz że ja buduje tylko dioramy w skali Z bez możliwości ruchu ale to mię zupełnie wystarczy. A na specjalne zyczenie fotka tej dioramy na stole.:)
DSC07633.jpg
 
OP
OP
sebek1974

sebek1974

Aktywny użytkownik
Reakcje
1.001 1 1
#43
Wszystkie mają ten sam wymiar? Szkoda że nie gonisz tego taboru. Może kiedyś się skusisz na kółeczko stołowe :)
Moje dioramy są różnej wielkości, nie ma dwóch takich samych. Prawie wszystko powstało z odpadów sklejki które udało mie się odsyskać za friko. Ostatnio i tak nie mam czasu aby coś zbudowac więc pokazuje tu to co mam. Więcej niebawem...;)
1 (2).jpg
 

Tempest

Znany użytkownik
Reakcje
631 3 0
#45
Fajne te dioramy ale ten koleś pod respiratorem (chyba) na tym mającym dać wyobrażenie o wielkości modelu pudełku wydrukowany trochę mnię do wielkości Z-et zniechęca. Chyba muszę iść zapalić aby się od-zniechęcić :)
 
OP
OP
sebek1974

sebek1974

Aktywny użytkownik
Reakcje
1.001 1 1
#57
Baureihe E 40
lokomotywa elektryczna produkowana w latach 1957-1973 dla kolej zachodnioniemieckich. Niektóre elektrowozy oznakowane jako Baureihe 139 wyprodukowane zostały do prowadzenia pociągów towarowych na niemieckich oraz szwajcarskich liniach kolejowych.
1.jpg
2.jpg
3.JPG
4 (2).jpg
5 (3).jpg
6 (3).jpg
7 (3).jpg
8 (2).jpg
9 (2).JPG
10 (3).jpg
11.jpg
12 (2).jpg
13 (2).jpg
14 (2).jpg
15.jpg
 

Jacek765

Znany użytkownik
GGM
SMK Katowice
NAMR
Reakcje
3.529 63 2
#58
Dla uściślenia lokomotywy serii E40 czyli 140 i 139 pomimo zasilania takim samym napięciem nie były dostosowane do jazdy na kolejach szwajcarskich z racji innej geometrii sieci trakcyjnej. Owszem po zmianie ślizgow pantografów jest możliwość wjazdu na sieć kolei tego państwa ale o ile mi wiadomo to DB tego nie robiło ze swoimi lokomotywami.
Róznica pomiędzy 140 a 139 była taka że lokomotywy podserii 139 były wyposażone w hamulec elektrodynamiczny jak lokomotywy serii E10. Miały jednak od nich mniejszą prędkość maksymalną i eksploatowano je głównie na liniach górskich.
 

Podobne wątki