Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.
Chciałem się pochwalić moim najmłodszym dzieckiem. Jest to coś dla analogowców. Sterownik semafora i tarczy ostrzegawczej z uzależnieniem od następnego semafora i drogi przebiegu.
Na filmiku zobaczyłem, że czerwony przycisk podaje "Stój" a czarny przycisk służy do podania sygnału zastępczego. Natomiast na powyższym schemacie Przycisk "I" przy sterowniku opisany jest jako wspólny "Stój" / "Sz". Jak podłącza się czerwony i czarny przycisk do tego sterownika?
Na jednym filmie jest poprzednia wersja sterownika.
Nowa wersja obsługiwana jest tylko trzema przyciskami.
Tak samo jak wejście jazda "na bok" działa odwrotnie w nowej wersji.
Jeśli połaczone jest z masą to semafor wyświetla Vmax
Ułątwia to komunikację z wieloma semaforami wyjazdowymi.
Umieścił bym to z poprawkami w temacie "Elektromechanika u Lucky'ego" a ten temat usunął, ale nie mam takich możliwości moderacyjnych.
Do sterownika dostępny jest aktualny opis konfiguracji i podłaczenia.