• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Moja pierwsza makieta

OP
OP
T

tomekosw

Nowy użytkownik
Reakcje
0 0 0
#41
Zobacz, ja tak ją poprzecinałem gdzie czerwone linie są. Ale żeby nie ciąć za dużo, to starałem się tak połączyć aby łączenia wyszły na łączenia modułów. Te miejsca gdzie są rozjazdy będą poprzesuwane aby rozjazd nie znalazł się na łączeniu, bo masakra będzie. Postarałem się aby chociaż tych prostych odcinków nie ciąć. W środku, w części przemysłowej na pewno będzie cięcie i to nie jedno. Także pokombinuj coś takiego zrobić jeżeli nie chcesz dużo ciąć.
u mnie tez zwrotnica na linii cięcia... oby to wszystko idealnie się zeszło przy łączeniu i prawidłowo działało. Musze przerobić swój projekt. Ale na szczęście mam mniej cięcia niż Ty :)
 

Kris

Znany użytkownik
Reakcje
2.221 41 5
#42
Andrzej, a tego cięcia z prawej nie da się przesunąć ciut w prawo? Tam w środku rozjazd będziesz ciął, nie da się między rozjazdami?
 

Railways

Znany użytkownik
Reakcje
931 15 0
#49
:ROFL:ale marudzicie, ja uwazam ze plan jest wporzadku, kazdy ma jakis pomysl i realizuje go jak moze, wiec o co chodzi? z tymi skladami tez fajnie sobie wykombinowal, ja np mam skaldy mieszane wagony osobowe HO jezdza u mnie z lokomotywami spalinowymi angielskimi OO i jest cool haha:cool:
 

WITKOIM

Znany użytkownik
Reakcje
27 0 0
#52
Tylko jedno pytanie... jak najlepiej wg. was przymocować tory do korka?
widzę, że cośdziałasz i robisz...... to dobrze. Więc Ci odpowiem na Twoje pytanie co ja robiłem. Najlepiej jest na jakiś klej, typu kropelka umocować tory do podłoża. Punktowo oczywiście, aby tor się porządnie trzymał. Potem i tak, gdy będziesz szutrował tory to zapewne będziesz zalewał tory i szuter wikolem. To dodatkowo umocni tor do korka..... Trzymam kciuki (bez złośliwości) ;). Możesz też umocować tory malutkimi gwoździkami i potem je zamaskować, aby ich nie było widać po szutrowaniu.
 
Reakcje
1 0 0
#53
brak wolnego czasu sprawa, że idzie to dosyć powoli. Jednak nie poddaje się i jak tylko mam coś czasu to pracuje... zamowilem juz szuter... aerograf i farby czekają. Tylko jedno pytanie... jak najlepiej wg. was przymocować tory do korka?
No i nie ma się co przejmować :D Lepiej powoli, jak wcale :) A na wyścigach nie jesteś :) :ROFL:

Ja mocowałem za pomocą wkrętow i było ok.
 

Kagg

Paczangers roku
Reakcje
39 0 0
#56
A sypałeś już tłuczeń i kleiłeś klejem?
Oczywiście.
Było pytanie jak mocować tor do korka. Ponieważ o taśmie dwustronnej nikt nie napisał to napisałem ja.
Każdy może sobie wybrać technikę jaką chce i jaka będzie odpowiadać.
A ponieważ ta technika dała zadowalający rezultat to czemu miałbym się moimi spostrzeżeniami nie podzielić z innymi jak pytają?
 
OP
OP
T

tomekosw

Nowy użytkownik
Reakcje
0 0 0
#59
dokonałem zakupu malutkich gwoździ i zapewne pójdę tym torem. oczywiście że będę szutrować tory i zalewać wikolem. najbardziej martwie się o łączenia torów pomiędzy dwoma modułami, wymagać to będzie dokładności.
 
Reakcje
1 0 0
#60
dokonałem zakupu malutkich gwoździ i zapewne pójdę tym torem. oczywiście że będę szutrować tory i zalewać wikolem. najbardziej martwie się o łączenia torów pomiędzy dwoma modułami, wymagać to będzie dokładności.
Nie pekaj, ja tez sie tego balem ze bedzie cos nie tak, ale wyszlo calkiem calkiem, nawet teraz mala szparke zostawiam, bo fajnie wagony stukaja jak przejezdzaja przez laczenie modulow.. :D
 

Podobne wątki