No dobrze, coś tam wymyśliłem. Generalnie za gęsto i za dużo. Trochę karykaturalnie wyglądają raptem 4 krótkie tory peronowe przy tak rozbudowanej infrastrukturze pomocniczej (tory postojowe, wagonownia itp.). Ale w takim układzie, jak po poprawce kolegi @Marqus brązowy tor nad peronem 3 może też być torem głównym dodatkowym (nie ma czegoś takiego, jak tor główny pomocniczy), choć dość krótkim. Trochę poprawi wygląd ew. wydłużenie peronów, o którym pisał kolega @M-G, ale na tak dużej stacji węzłowej spodziewałbym się większej liczby dłuższych torów peronowych. No, ale jest jak jest, więc skupmy się na tym.
Co do góry to zmodyfikowałem trochę pomysł kolegi @Marqus (niżej), ale może być tak, jak było, ale bez tego żeberka - jest zbędne, i tak jest tego wszystkiego za dużo. Na rysunku zaznaczyłem na żółto tory do usunięcia, a na czerwono - nowe odcinki. Oczywiście najlepiej byłoby, żeby wjazd do hali był możliwy bezpośrednio z toru komunikacyjnego, ale wymagałoby to przesunięcia hali w lewo, bądź jej skrócenia.
Na dole po lewej absolutnie zbędne jest dodatkowe połączenie (zaznaczone żółtą ciągłą linią - do usunięcia) skrajnego dolnego toru odstawczego dla lok. elektrycznych z pierwszym od dołu torem peronowym, co zauważył właśnie kolega @Marqus. Również niepotrzebne jest połączenie zaznaczone linią żółtą przerywaną - do ewentualnego usunięcia. Nie ma potrzeby bezpośredniego wjazdu z pierwszego od dołu toru peronowego na te dwa tory odstawcze. W razie kolizji z przebiegiem pociągowym, jazda manewrowa może chwilę poczekać. Tyle alternatywnych połączeń torowych, na wszelki wypadek, to zbędna rozrzutność, w realu nikt by tak nie zrobił.
Co do góry to zmodyfikowałem trochę pomysł kolegi @Marqus (niżej), ale może być tak, jak było, ale bez tego żeberka - jest zbędne, i tak jest tego wszystkiego za dużo. Na rysunku zaznaczyłem na żółto tory do usunięcia, a na czerwono - nowe odcinki. Oczywiście najlepiej byłoby, żeby wjazd do hali był możliwy bezpośrednio z toru komunikacyjnego, ale wymagałoby to przesunięcia hali w lewo, bądź jej skrócenia.
Na dole po lewej absolutnie zbędne jest dodatkowe połączenie (zaznaczone żółtą ciągłą linią - do usunięcia) skrajnego dolnego toru odstawczego dla lok. elektrycznych z pierwszym od dołu torem peronowym, co zauważył właśnie kolega @Marqus. Również niepotrzebne jest połączenie zaznaczone linią żółtą przerywaną - do ewentualnego usunięcia. Nie ma potrzeby bezpośredniego wjazdu z pierwszego od dołu toru peronowego na te dwa tory odstawcze. W razie kolizji z przebiegiem pociągowym, jazda manewrowa może chwilę poczekać. Tyle alternatywnych połączeń torowych, na wszelki wypadek, to zbędna rozrzutność, w realu nikt by tak nie zrobił.