A to jest plan mojej stacji (węzłowej docelowo):
niebieski - tory główne zasadnicze
zielony - tory główne pomocnicze
brązowy - komunikacyjne (do oblotu lokomotyw)
szare - trakcyjne (dojazdowe do hali napraw bieżących taboru)
ciemnozielone - postojowe
obecnie wykorzystywane są tylko tory niebieskie jako tory szlakowe, jednak jako że w założeniu to stacja węzłowa to dalej istnieje możliwość dopinania linii jednotorowych (zaznaczone czerwonymi krzyżykami - obecnie tory postojowe) bądź wpięcia dwóch linii dwutorowych. Na razie więcej miejsca nie mam, ale w razie zmiany miejsca na większe można np. przedłużyć perony w miejscu zaznaczonym różową przerywaną linią modułem z wyłącznie prostymi torami. Najdłuższy skład pasażerski to obecnie 5 wagonów - mieści się przy peronie II. Przy peronie I wchodzą 4 wagony, a przy III 3 wagony. Składy są podstawiane z bocznic i odprowadzane na nie dwoma ruchami. I tak zostaje (tor zaznaczony znakiem zapytania może będzie, a może nie).
Niestety nie potrafię nanosić prostokątów i dlatego perony oraz budynki są zaznaczone prowizorycznie. W tej wersji hala napraw bieżących stoi na dwóch modułach - równo po pół. Może to trochę bez sensu, ale nie dało się inaczej. W razie transportu halę można przewozić oddzielnie zabezpieczoną.