• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Moja makieta POMOCY

Reakcje
3 0 0
#1
Witam , jako że jestem początkujący to prosiłbym o radę , co do obecnego stanu makiety to nie może on się juz rozwijać na zewnątrz więc tutaj moja prośba o pomoc w stworzeniu sensownej bocznicy gdyż nie mam kompletnie żadnych pomysłów by wyglądało to przyzwoicie , początek od krzyżówki , myślałem też o jakiejś obrotnicy w tym miejscu ale to tak ewentualnie . Pozdrawiam i czekam na wasze propozycje
 

Załączniki

Reakcje
1 0 0
#2
Może zobacz tutaj. To był mój plan. W środku jest fajny układ aby u Ciebie wykorzystać. Może Ci się przyda.. Troszkę zmodyfikuj jakby się nie mieściło i powinno być ładnie :)
 

Załączniki

OP
OP
Seagate1893
Reakcje
3 0 0
#4
Troszkę zmodernizowałem twój pomysł kolego i zrobiłem taki panik aczkolwiek dalej nie wiem jak miałaby wyglądać sensowna bocznica , proszę o pomysły jak miałaby wyglądać bocznica i swoje przemyślenia czy coś należy zmienić w planie
 

Załączniki

OP
OP
Seagate1893
Reakcje
3 0 0
#6
Przede wszystkim chodzi o zapełnienie wnętrza makiety tak 40 % miejsca jakie jest od środka , a jeżeli chodzi o cel to załadunek węgla w jednym miejscu i miejsca postojowe wagonów tak ze trzy tory po prostu nie widzę jak by to miało wyglądać zęby było sensownie
 

Kris

Znany użytkownik
Reakcje
2.280 41 5
#7
Ojjj...I zaś jadymy od zadka do przodka. MorskaBramo (Seagate), pierwej zapodej chopie, wiela masz placu na te ustrojstwo. Dalyj, co Ty tam kcesz mieć synku, jaki klimat (wieś, miasto, przemysł)? Jaka epoka? Na kiego pierona ta bocznica i kaj?