• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

H0 Moduły w H0

OP
OP
P
Reakcje
75 0 0
#23
Dziękuję za informacje.
Temat szukany na forum, ale nic nie znalazłem.
Temat następny, nie mogę rozwiązać problemu z zasilaniem "Anglika" PIKO DKW 55224, jak go zasilić i gdzie podłączyć kabelki z planowanego MTB MP1v2.
anglik.jpg

Dziękuję z góry za pomoc.
Piotr
 
OP
OP
P
Reakcje
75 0 0
#32
Witam
Temat zwrotnicy na szczycie modułu, nie wypalił. Ja zostawiam.
Zdecydowałem się na napędy MTB MP1 . Zamówione w DRIM nie jest to krypto reklama , było najtaniej.
Teraz temat , semaforów.
Ile i gdzie rozmieścić???
Schemat stacji na zdjęciu.
Pozdrawiam Piotr
 

Załączniki

OP
OP
P
Reakcje
75 0 0
#33
Jadę dalej z tematem.
Zamieszczam zdjęcie modułu nad którym obecnie siedzę.
jest to moduł nr 2 od lewej.
Na razie nie mocowałem torów , bo chce usłyszeć czy nie mam jakiegoś babola , bo nie chcę później rwać torów.
Czekam na wszystkie uwagi.
Piotr

IMG_20181130_203528_resized_20181130_083638547.jpg
 

garou

Ostrzeżony
Reakcje
4.111 416 99
#34
Jadę dalej z tematem.
Zamieszczam zdjęcie modułu nad którym obecnie siedzę.
jest to moduł nr 2 od lewej.
Na razie nie mocowałem torów , bo chce usłyszeć czy nie mam jakiegoś babola , bo nie chcę później rwać torów.
Czekam na wszystkie uwagi.
Piotr
Skoro pytasz aż tak, rozumiem, że zależy ci na tym by było dobrze w sensie zgodności z tym co na kolei. Od razu trzeba napisać, że w rzeczywistości takie krótkie rozjazdy na kolei nie istnieją. Ale rozumiem, skróty i kompromisy nie uniknione. Z założenia ma się to zmieścić na tej skrzynce, więc idąc tym tokiem rozumowania to co zaznaczyłem jako babol możesz zignorować.
Jednak takie ułożenie tych zawijasów na tak krótkim odcinku w rzeczywistości raczej by nie zaistniało bo groziło by to wykolejeniem.
Wspomniany "babol" jest więc do zignorowania, a zaznaczam to, bo być może znajdziesz jakieś lepsze kompromisowe rozwiązanie :)


babol.jpg
 
Ostatnio edytowane:

Inkson

Moderator
Zespół forum
BGM
Reakcje
1.404 28 0
#36
IMG_20181130_203528_resized_20181130_083638547m.jpg

Tam gdzie jest żółta kreska masz krzywo, ten tor powinien iść prosto. Tam gdzie czerwona kreska to bardziej po łuku ułóż ten tor, bo narazie masz taki kańciasty ten łuk. A tam gdzie zielona kreska to sprawdź czy masz kąt prosty toru w stosunku do czoła skrzynki.
 

Artur

Bob Budowniczy
Zespół forum
Donator forum
FREMO Polska
MSMK
Reakcje
7.650 133 3
#39
Nie (chociaż w sumie ....)
zaczytuje z maila Pawła, którego już na forum nie ma ... bowiem w tych miejscach następuje jazda po odwrotnych łukach i występuje potencjalne zagrożenie zazderzakowania taboru, co prowadzi wprost do jego wykolejenia, należy dać wstawkę prostą min. 6 m (w H0 to jest niecałe 7 cm)
 

Podobne wątki