Ja osobiście lutuje przewody do przerw które są torach roco line. I lutuje je od spodu także nie widać ich za bardzo.
Co do instalacji to jeśli będziesz używał sterowania cyfrowego to proponuje zrobić osobną wiązkę przewodów zasilających tory ( ze względu duży prąd i przekrój przewodów ), a resztę przewodów do obsługi makiety na złączu wielopinowym.
( np D-sub taka komputerowa)
Jeśli chodzi o napędy to ja bym stosował napęd z polaryzacją bo zawsze pod niego możesz podłączyć np sterowanie semaforem (czyli jazda na krzywo) Moje napędy będą sterowały przekaźnikami, które dopiero potem będą sterowały krzyżownicami, semaforami. A wydaje mi sie ze dużo więcej nie kosztują te z polaryzacją.
Co do instalacji to jeśli będziesz używał sterowania cyfrowego to proponuje zrobić osobną wiązkę przewodów zasilających tory ( ze względu duży prąd i przekrój przewodów ), a resztę przewodów do obsługi makiety na złączu wielopinowym.
( np D-sub taka komputerowa)
Jeśli chodzi o napędy to ja bym stosował napęd z polaryzacją bo zawsze pod niego możesz podłączyć np sterowanie semaforem (czyli jazda na krzywo) Moje napędy będą sterowały przekaźnikami, które dopiero potem będą sterowały krzyżownicami, semaforami. A wydaje mi sie ze dużo więcej nie kosztują te z polaryzacją.
Załączniki
-
73,5 KB Wyświetleń: 1.943