• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Modelowanie ruchu kolei

pado

Znany użytkownik
KKMK
Reakcje
4.474 33 0
#24
Heh panowie to jest schowek na karty wagonów jest dedykowany tylko dla jednego toru (złomowisko) reszta przegródek będzie porobiona na półkach, które to wczoraj dopiero odebrałem od kolegi Jaśka.
 

hugwa

Moderator
Zespół forum
Reakcje
371 26 4
#26
Nawet w tym temacie są takie, które się sprawdzają. Długie z przezroczystymi 'unieruchamiaczami'.
Przegródki powinny mieć długość toru, a przynajmniej taką, żeby było widać możliwie dużą część każdej karty - zależnie od ilości wagonów które mogą stać na danym torze.
Taka kieszonka z plikiem kart nie będzie nawet użyta - karty będą leżeć na makiecie koło wagonów.
Przy takim rozwiązaniu nie widać od razu, która karta jest do którego wagonu. Nie widać, czy przy karcie jest list przewozowy i czy dany wagon ma być zabrany z ładunkiem czy zapinany próżny.
Za każdym razem trzeba to tasować a nikomu się nie będzie chciało.
 

Rysiek

Znany użytkownik
FREMO Polska
KSK Wrocław
Reakcje
2.482 35 1
#32
Witajcie,
takie pytanie - jak się Fremo zapatruje na dopuszczenia wagonów w ruchu międzynarodowym tz jeśli model wagonu towarowego jest np. na znakach PKP z kodem wymiany np. 42 lub 20 i nie ma znaków RIV MC to wtedy taki model jest / nie jest puszczany w pociągach na inny zarząd? albo jeśli np. Fremo zabawa obejmuj tylko siec PKP to czy modele wagonów innych zarządów bez znaków RIV / MC powinny jeździć na podczas takiej zabawy ?
pozdrowienia
Rysiek
 

grzegorz kita

Moderator Grupy Fremo Polska
Zespół forum
FREMO Polska
KSK 1:1
KSK Wrocław
Reakcje
496 7 0
#33
na imprezie w Gyor Polska ostatnio graniczyła z Austrią :)
nie wiem czy ktoś zwraca na to uwagę ale nie było problemów z jazdami z takim wagonami.
Problem jest zakresie sieci wewnętrznej ( krajowej ) na makiecie - jak stacja usługująca zdawki jest w innym kraju to kwestia RIV MC w ogóle nie jest brana pod uwagę.
 

Artur

Bob Budowniczy
Zespół forum
Donator forum
FREMO Polska
MSMK
Reakcje
7.641 133 3
#37
hmm @grzegorz kita @Gor717 kiedy dostanę koszulkę klubową :)

Andrzeju niestety nie miałem nic do trzymania telefonu. Na następnym FREMO zrobimy to bardziej profesjonalnie ;) mamy już sprzęt odpowiedni do tego typu nagrań. To był totalny "spontan"
 
Autor wątku Podobne wątki Forum Odpowiedzi Data
FREMO 4

Podobne wątki