Liaz elegancki Gratuluję wykonania!
Dla merytorycznego porządku dopisałbym jednak, że dźwigi na podwoziu Liaza, Kamaza, Romana, Dac-a produkowała Famaba Głogów. Bumar Koszalin z lżejszych dźwigów kojarzę, czyli jak koledzy napisali, bardziej podnośniki.
ps. Dac miał podwozie Romana, ale brzydką kabinę kanciatą, bo Romanowi wygasła licencja na kabinę Mana i Rumuni wymyślili swoją - opisał mi to kiedyś człowiek, który pracował w Famaba Głogów.
Dla merytorycznego porządku dopisałbym jednak, że dźwigi na podwoziu Liaza, Kamaza, Romana, Dac-a produkowała Famaba Głogów. Bumar Koszalin z lżejszych dźwigów kojarzę, czyli jak koledzy napisali, bardziej podnośniki.
ps. Dac miał podwozie Romana, ale brzydką kabinę kanciatą, bo Romanowi wygasła licencja na kabinę Mana i Rumuni wymyślili swoją - opisał mi to kiedyś człowiek, który pracował w Famaba Głogów.